تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390 تعداد ارسالها: 408 محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...
جمعه 27 مرداد 1391 - 18:31
سلام.
mahdialikhassi,
ببین اگه می خوای کاراکتر توی خونه هم بره...باید به خونه مش کلایدر بدی...
و دقت کن گزینه IsTrigger فعال نباشه...
از این حالات خارج نیست...
_________________ برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
تاريخ عضويت: 1 شنبه 7 خرداد 1391 تعداد ارسالها: 24
2 شنبه 6 شهريور 1391 - 14:51
سلام دوستان
من تو تری دی مکس یک خونه ساختم و وقتی به اون متریال دادم و اوردم تو یونیتی دیدم که متریالی وجود نداره
چطوری می تونم متریال دهی کنم
و یک در هم آوردم که نمی دونم که چطوری باید باز و بسته اش کنم
تاريخ عضويت: 4 شنبه 28 دي 1390 تعداد ارسالها: 408 محل سكونت: somewhere behind a lot of troubles...
2 شنبه 6 شهريور 1391 - 16:48
padidehco,
سلام.
ببین دو حالت می تونه داشته باشه.
یا اینکه توی یونیتی متریال ها ساخته شده و تکسچر ها رو به متریال ها ندادی...که در ای صورت باید توی tabه project دنبال متریال خونت باشی و تکسچر رو بهش بدی...
یا اینکه موقع اکسپورت کردن مدل خونه به اف بی ایکس متریال رو اکسپورت نکردی که مربوط به آخرین چک باکس تو پنجره fbx Exporter هست.
(پایین ترین چک باکس.)
موفق باشی.
_________________ برای رسیدن به موفقیت آسانسوری وجود ندارد،باید پله پله بالا رفت؛
تاريخ عضويت: جمعه 24 دي 1389 تعداد ارسالها: 22 محل سكونت: اصفهان
2 شنبه 6 شهريور 1391 - 18:40
توی یونیتی هم مدلت را بگزار هم تکسچرش را
بعد مدلتو انتخاب کن
توی قسمت Inspector یک یا دوپنجره ی خالی میبینی
که محل اضافه کردن تکسچرت است
توی اولی تکسچرت را دراگ و دراپ کن
توی دومی هم اگه بود تکسچر سایه ات را بگذار اونم اگه داشتی
اگه نداشتی مهم نیست
_________________ زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید
تاريخ عضويت: جمعه 24 دي 1389 تعداد ارسالها: 22 محل سكونت: اصفهان
جمعه 10 شهريور 1391 - 12:11
سلام
میخواستم اگه میشه آموزش ساخت آتش را برام توضیح بدید
من یک پارتیکل سیستم میسازم
بهش پارتیکل انیمیتور میدم
بعدش رنگ میدهم
اما بازهم کار نمیکنه
یعنی رنگش بازهم سفیده
چرا؟
_________________ زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید
تاريخ عضويت: 1 شنبه 7 خرداد 1391 تعداد ارسالها: 24
1 شنبه 2 مهر 1391 - 01:17
من یک درب تو تری دی مکس درست کردم
و اون را انیمت کردم
حالا اون را وارد یونیتی کردم
می خواهم کاری کنم که وقتی پلیر نزدیک به درب شد و یک دکمه را فشار داد
درب باز بشه
باید چی کار کنم؟
با تشکر
تاريخ عضويت: شنبه 19 مرداد 1387 تعداد ارسالها: 199
1 شنبه 30 مهر 1391 - 19:07
سلام دوستان
چطوری میتونم انیمیشن بالارفتن از یه سکو رو ایجاد کنم.
کاراکتر داره راه میره و میرسه به یه box حالا باید انیمیشن بالارفتن رو اجرا کنه بعدش بره توی انیمیشن idle
اما دیگه موقعیتش تغییر کنه و دوباره برنگرده به مختصات قبلی.
انیمیشن بالا رفتن به این صورته که کاراکتر در مکس انیمیت شده و یک قدم روی پله میزاره و تمام بدنش به سمت بالا میاد و روی box قرار میگیره و وقتی توی یونیتی اجرا میشه هم به همین صورت هست.
حالا در موقعیت انیمیشن idle هیچگونه تغییر مکانی نداریم .
پس وقتی که انیمیت بالارفتن تموم میشه ، و میخواد وارد idle بشه ، یه جابجایی به عقب داریم که مربوط به برگشت به موقعیت idle هست .
این قضیه رو چطور میشه ردیف کرد؟
اصلا اصول انیمیت کردن و کد زدن حالت بالارفتن از یک سکو (باکس) چیه ؟
ممنون.
اين نامه توسط pro 3dgame studio7 در 2 شنبه 8 آبان 1391 - 00:01 ويرايش شده است.
تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383 تعداد ارسالها: 3279 محل سكونت: Germany
1 شنبه 30 مهر 1391 - 19:13
سلام.
شما توی انیمیشن به هیچ وجه نباید موقعیت مکانی کاراکتر رو تغییر بدید. باید انیمیشن رو بدون جابجایی بسازید و در یونیتی جابجایی رو در هنگام اجرای انیمیشن انجام بدید. البته این کار بطور معمول در بازی ها انجام نمیشه مگر بازی هایی مثل prince of percia یا گرشاسپ.