Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> سوال و جواب (مسائل متفرقه)
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2, 3 ... 87, 88, 89  بعدي

سوال و جواب (مسائل متفرقه)
نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 19 اسفند 1388 - 10:21
پاسخ بصورت نقل قول
سلام دوستان لطفا سوالات مربوط به مسائلی که در تاپیکهای دیگر گروه بندی نشده اند را در این تاپیک مطرح کنید. Surprised

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


4 شنبه 26 اسفند 1388 - 18:47
پاسخ بصورت نقل قول
چند وقت پیش توی سایت یونیتی نوشته بود جهت استفاده از پلاگین vray که در مکس استفاده میشود . قرار است یک پلاگین برای یونیتی ساخته شود . فکر میکنین کی امده میشه و چه جوری میشه ازون استفاده کرد .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
adibadm
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 24 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 19


4 شنبه 4 فروردين 1389 - 00:37
پاسخ بصورت نقل قول
دوستان چرا بازي من خيلي سنگين شده؟
از مكس فايل رو به FBX تبديل كردم فايل 36 MB خود مكس به FBX 381 MB تبديل شده.
از تكسچر دهي عادي استفاده مي كنم يعني تو خود مكس متريال دادم و از uvw هم استفاده نكردم.زمان تبديل فايل مكس به Fbx اون تيك Embed textcureرو هم فعال كردم.
خلاصه خيلي بازي سنين شده.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


4 شنبه 4 فروردين 1389 - 07:43
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
از تكسچر دهي عادي استفاده مي كنم يعني تو خود مكس متريال دادم و از uvw هم استفاده نكردم.زمان تبديل فايل مكس به Fbx اون تيك Embed textcureرو هم فعال كردم.


توی یونیتی چیزی به نام تکسچر دهی عادی معنی نداره !
شما باید تکسچر رو بر روی تمام مدلهایی که توی مکس میسازی unwarp کنی ...
یعنی یونیتی همیشه uv channel شماره یک رو برای تکسچر دهی مدل استفاده میکنه ( channel شماره دو هم معمولا برای لایت مپ استفاده میشه )

اون تیک Embed Media رو هم بردار چون مشکل از همون جا هست !!! Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


4 شنبه 4 فروردين 1389 - 17:20
پاسخ بصورت نقل قول
سلام.در بعضی از بازی ها مثلا در بازی igi وقتی مرحله تموم می شه یه سکانس ی رو نشون می ده مثلا جونز (بازیکن)سوار ماشین میشه و میره ایا این صحنه ها رو با مکس می سازند و ازش فیلم می گیرند یا با خود نرم افزار هم می شه همچین کارهایی کرد .لطفا یکم توضیح بدین.

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


5 شنبه 5 فروردين 1389 - 21:21
پاسخ بصورت نقل قول
کسی پیدا نشد توضیح بده

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Fantasy.Gamer
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 16 آذر 1388
تعداد ارسالها: 278
محل سكونت: کنار کامپیوتر


5 شنبه 5 فروردين 1389 - 22:57
پاسخ بصورت نقل قول
راستشو بخوای دقیق نمی دونم ولی
1_از مکس و مایا کمک می گیرن
2_یه کاری هست نمی دونم اسمش چیه میان از بازیگران واقعی فیلم میگیرن و دمو میسازن بعدش با یه نرم افزارهای خاصی میان این اندام و قیافه بازیگرا رو به صورت بازی و غیر طبیعی در میارن.
3_یه لباسی هست که آدم می پوشه
رو این لباسا چند تا سنسور وایرلس هست.
اگر من این لباس رو بپوشم و اندامم رو حرکت بدم حرکاتم رو سیو می کنه وبعد می تونم این حرکات رو به یه کاراکتر توی مایا یا مکس نسبت بدم.
من خودم چند وقت دیگه احتمالا می خوام تو یه بازی دمو بزارم پس مجبورم در موردش تحقیق کنم.
اطلاعات من اینقدر بود Cool

_________________
هیچ وقت دعا نکن جای دیگران باشی زیرا در اینصورت جای تو خالی می ماند!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 5 فروردين 1389 - 23:29
پاسخ بصورت نقل قول
SMOKE_UNITY,
1- میتونی توی مکس و مایا یک انیمیشن بسازی ، رندر بگیری و به صورت خروجی ویدئویی توی یونیتی ازش استفاده کنی ... البته نسخه Pro باید داشته باشی ...
که البته این روش نسبت به روش دوم برتری های بیشتر و دردسر کمتری هم داره Idea

2- روش بعدی برای ساخت cut-scene توی یونیتی اینه که یه Scene جدید بسازی و انیمیشنی که توی مکس یا مایا ساختی رو وارد کنی ... حرکت دوربین رو هم با انیمیشن میتونی کنترل کنی ... اینحوری کارت یکم سخت میشه ...
البته cut-scene ها رو در خلال بازی هم میتونی انجام بدی ( که بازم سختتر میشه ! ) ... ولی در کل همش به مهارت خودت بستگی داره Laughing
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamedpooya
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 5 شنبه 17 آذر 1384
تعداد ارسالها: 78


جمعه 6 فروردين 1389 - 12:01
پاسخ بصورت نقل قول
اقاي Fantasy.Gamerاسم اون چيزي گه گفتين لباس تنشون ميكنن و حركاتشوت ثبت ميشه موشن كپچر هستش. توي نمايشگاه سال گذشته رسانه هاي ديجيتال اورده بودن.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


جمعه 6 فروردين 1389 - 15:27
پاسخ بصورت نقل قول
hamedpooya, بله درسته اين وسيله انواع مختلف داره ! بسته به تعداد دوربين در آن (5و8و12و...) . اين وسيله بسيار گرانقيمت هست . هر استديو براي ساخت بازي حتما به اين وسيله احتياج داره ولي در بازيهاي ايراني تا حالا از اين وسيله استفاده نشده Idea

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 89 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2, 3 ... 87, 88, 89  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |