Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


2 شنبه 17 خرداد 1389 - 21:16
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

اگه بحث سر ابزارها و قابليتهاي پيش فرض توي انجين ها هست خب UDK واقعا جلوتر از يونيتي هست ...

اما اگه بحث سر توانايي اين انجين ها هست ، اون موقع قضيه فرق ميكنه ...
تمام ابزارهايي كه به ذهنتون ميرسه ميشه توي يونيتي پياده سازي كرد ... لازم نيست
ابزارهايي مثل lightmapper و terrain toolkit رو مثال بزنم !!

مش تخريب پذير يا هر چيز ديگه مثل اين هم رو ميشه تو يونيتي پياده كرد البته به توانايي بازيساز بستگي داره ...
توي يونيتي به عنوان مثال ميتونيد موتور فيزيك رو هم كاملا جايگزين كنيد ( قابليت از اين بيشتر !!)

ديگه چي ميخوايد من نميدونم Laughing Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
alpine
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 431


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 00:33
پاسخ بصورت نقل قول
یک چیز هم که نمیشه به هیچ عنوان از اون چشم پوشی کرد Unreal Kismet هست .

و فکر نمیکنم در موردش نیازی به توضیح باشه Arrow

_________________
Email:b_c.info@Yahoo.com
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AMIR REZAs
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 11 اسفند 1388
تعداد ارسالها: 335
محل سكونت: تهران


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 10:13
پاسخ بصورت نقل قول
نمیدونستم UDK با آنریل فرق داره!!!!!!!!!
واقعا؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 10:28
پاسخ بصورت نقل قول
alpine نوشته:
یک چیز هم که نمیشه به هیچ عنوان از اون چشم پوشی کرد Unreal Kismet هست .

و فکر نمیکنم در موردش نیازی به توضیح باشه Arrow


محمد جان چنین چیزی نمونه اش تو یونیتی هست.

http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=31132

لطفا این مثائل رو بیان نکنید بگید چه قابلیتی داره که خیلی خیلی از یونیتی بهتره.

بله AMIR REZAs جان واقعا.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
parvizb
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 15 خرداد 1389
تعداد ارسالها: 20


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 14:40
پاسخ بصورت نقل قول
حالا بحث UDK
و توینی شد باید بگم متاسفانه
UDK
هیچ راهنمایی درست حسابی نداره و این به خاطر گستردگی زیاد موتور هست
البته شرکت زیاد مثل
EAT3D
و ... در زمینه کار می کنند ولی هنوز منبع کاملی برای
UNREAL SCRIPT
متاسفانه نیست
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 16:31
پاسخ بصورت نقل قول
اقا من شروع می کنم ، ولی بعد نگید باز این اومد باز هی ...

خوب اگه بحث تخریب پذیری باشه و ... یا هر امکاناتی که یونیتی داره ، خوب انرلم داره ، اگه بحث گرافیک باشه خوب شاید الان یونیتی پیشرفت کرده باشه ولی به طور قطع از نظر گرافیک هم به اون نمی رسه ، از نظر اینکه برای وب بازی میسازه یونیتی این بحث جدایی را می طلبه و کلا فرق داره ، اخه وقتی حرف از بازی می زنیم بازی تحت وب که نیست ، شاید برای بعضی ها اون مهم باشه ولی به طور قطع نمی خواهند پولی ازش درارند.

خوب از نظر برنامه نویسی خوب ، شاید اول به نظر بیاد یونیتی اسونتره ولی بعد که وارد بشی می بینید انرل مثل خوردن ابه ، حتی برای تغییر سبکم فقط چندین سطر کد نیاز داره ، همین.
تمام نورهایی که یونیتی داره انرلم داره ، مثل : sky light ، point light و ...
از نظر برنامه نویسی چیر های پیش پا افتاده مثل تله پورت ، روشن و خاموش شدن چراغ ها ، باز شدن در ، حرکت دوربین و جلوه های سینماتیک هم که تو انرل مثل خوردن اب می مونه و فقط با چندین دقیقه می شه انجام داد اینم موارد را با کیسمت و ماتین.

از نظر امکانات همراهش هم که خوب معلومه انرل سره ، اسپید تری را داره . تازه face fx را داره که فقط کافیه فایل صوتی را به کاراکتر بدی تا خودش باست مثل بلبل حرف بزنه .
بحث اموزش هم که معلومه یونیتی فقط سایت خودش را داره ولی انرل eat 3d ، 3d buzz ، gnomon و ... را داره که تمام اموزش هاشو می تونید گیر بیارید ، می گید اموزش مثلا چی؟!! خوب مثلا اوردن ماشین تو انجین و انیمیت کردن و ... تازه کتاب اختصاصی برنامه نویسیشم که حدود 1000 صفحه ای خواهد بود ( دقیق اطلاع ندارم چند صفحه است ) را که که باسش تا حدود 20 روز دیگه میاد . حتی تعداد افراد ایرانی هم که الان از یو دی کی استفاده می کنن تعدادشون از یونیتی داره بیشتر میشه ، منابع اموزشی ایرانیش هم که داره میاد ، چندین فروم الان داره جواب بچه ها رو می دن ، هیرو ، پی سی ورلد

از نظر افت فریم من قبول ندارم حرف شما ها رو ، اخه وقتی یک انجینی این قدرت را داره افت فریمشم یکیه؟!!
Shocked
اخه خودتون هم می دونید الان یونیتی تو رندرکردن خیلی ضعیفه و همه محیط را رندر میگیره Shocked Confused
دوم فرقی بین انریل با udk نیست. دقت کنید udk = unreal development kit ، پس می بینید که اینم انرله ولی دیگه انجین انرل تحت این نامه و چون با چندین ابزار ارائه میشه اسمش تغییر کرده اگر نه از نظر پایه یکین.

از نظر پشتیبانی ، شما تو یونیتی حتی رفع اشکال هم نمی بینید ولی تو انرل هم ماه یک پکیج جدید موتور میاد که کلی قابلیت بش اضافه شده و تازه اشکالاتشم رفع شده ، که تو هیچانجینی شما نمی بینید این را. هوش مصنوعی کاملش که با این حال می تونید تغییرش بدید . فیزیک کاملش .

بازم میگم ، افت فریم تو انرل نیست ، از نظر برنامه نویسی از یونیتی خیلی اسانتره ، می تونیم یک مورد را برای هر دوشون کد هاشو مقایسه کنید. در بخش تولید سایه هم خوب انرل بهتر عمل می کنه .

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
MEHRDAD_R
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 2 شنبه 3 مهر 1385
تعداد ارسالها: 199


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 17:45
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij @

دكمه تشكر نبود تا برات فشار بدم.ممنون از توضيحاتت.استفاده كردم.

_________________
وب سايت شخصي بنده.فقط ساخت انيميشن دوبعدي با بهترين كيفيت.

http://www.pershaland.com/
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير MSN
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 18:05
پاسخ بصورت نقل قول
من خودم با udk کار کردم اینقدر مطالبش گسترده هست که ادم احساس تسلط بر انجین حتی برای ساخت مرحله رو نمی کنه چه برسه به برنامه نویسی و شیدر و ... پس نیاز هستش افراد زیادی جمع بشن و باهاش کار کنند و بازی بسازند ولی یونیتی خیلی پر کاربرد و جمع و جور هستش من خودم با انریل اسکریپت کار کردم و بین کد انریل و یونیتی هیچ راهتی یا سختی ندیدم هر کدام در جای مخصوص به خودش سختی هایی داره و اگه زبان انریل مثل اب خوردن بود پس چرا تو سایت پی سی ورلد دارند براش بال بال میزنند تا یه چیزی یاد بگیرند .

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 18:25
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

نقل قول:
اقا من شروع می کنم ، ولی بعد نگید باز این اومد باز هی ...


نه عزيزم ... فكر كنم برعكس همه منتظر شما بودن Smile

نقل قول:
خوب شاید الان یونیتی پیشرفت کرده باشه ولی به طور قطع از نظر گرافیک هم به اون نمی رسه


نميخوام الكي از يونيتي طرفداري كنم ولي ...
ميشه بگي منظورت از گرافيك چيه !! شاید بازی های یونیتی به لحاظ گرافیک به پای بازی های آنریل نرسن ولی دقیقا بگو منظورت کدوم ویژگی گرافیکی آنریل هست که تو یونیتی نیست ؟!

نقل قول:
خوب از نظر برنامه نویسی خوب ، شاید اول به نظر بیاد یونیتی اسونتره ولی بعد که وارد بشی می بینید انرل مثل خوردن ابه ، حتی برای تغییر سبکم فقط چندین سطر کد نیاز داره ، همین.


آسونی مهم نیست ... کارایی مهمه !
نه kismet و نه unreal script هيچكدوم كارايي كتابخونه هاي مونو و دات نت رو ندارن !
نقل قول:

نظر برنامه نویسی چیر های پیش پا افتاده مثل تله پورت ، روشن و خاموش شدن چراغ ها ، باز شدن در ، حرکت دوربین و جلوه های سینماتیک هم که تو انرل مثل خوردن اب می مونه و فقط با چندین دقیقه می شه انجام داد اینم موارد را با کیسمت و ماتین.


بله و شاید اولین و آخرین دلیل هم برای افراد مبتدی واسه انتخاب آنریل همین باشه ... اگه میخواید یه mod برا UDK بسازید همینها که گفتی کافیه !!! ولی بازی واقعی ....

نقل قول:
از نظر امکانات همراهش هم که خوب معلومه انرل سره ، اسپید تری را داره . تازه face fx را داره که فقط کافیه فایل صوتی را به کاراکتر بدی تا خودش باست مثل بلبل حرف بزنه .
بحث اموزش هم که معلومه یونیتی فقط سایت خودش را داره ولی انرل eat 3d ، 3d buzz ، gnomon و ... را داره که تمام اموزش هاشو می تونید گیر بیارید ، می گید اموزش مثلا چی؟!! خوب مثلا اوردن ماشین تو انجین و انیمیت کردن و ... تازه کتاب اختصاصی برنامه نویسیشم که حدود 1000 صفحه ای خواهد بود ( دقیق اطلاع ندارم چند صفحه است ) را که که باسش تا حدود 20 روز دیگه میاد . حتی تعداد افراد ایرانی هم که الان از یو دی کی استفاده می کنن تعدادشون از یونیتی داره بیشتر میشه ، منابع اموزشی ایرانیش هم که داره میاد ، چندین فروم الان داره جواب بچه ها رو می دن ، هیرو ، پی سی ورلد


در مورد منابع آموزشی نظری ندارم ،چون هر دوشون تقریبا کامل هستن و بیشتر به همت کاربر بستگی داره ...

نقل قول:
ازه face fx را داره که فقط کافیه فایل صوتی را به کاراکتر بدی تا خودش باست مثل بلبل حرف بزنه .


Face Fx ابزار واقعا قدرت مندی هست اما کار کردن باهاش همچین الکی هم نیست ... Shocked

نقل قول:
از نظر افت فریم من قبول ندارم حرف شما ها رو ، اخه وقتی یک انجینی این قدرت را داره افت فریمشم یکیه؟!!


نقل قول:
اخه خودتون هم می دونید الان یونیتی تو رندرکردن خیلی ضعیفه و همه محیط را رندر میگیره


یونیتی همه محیط رو رندر نمیگیره !!! (1)
تو یونیتی میتونید اسکریپتی بنویسید که کار culling صحنه رو انجام بده (2)
ورژن 3 هم فکر کنم قراره از سیستم Umbra Culling استفاده کنه (3)

نقل قول:
دوم فرقی بین انریل با udk نیست.


تا اونجا که من اطلاع دارم udk ورژن باینری موتور آنریل هست ( و باید با mod سازی گسترشش داد )

نقل قول:
از نظر پشتیبانی ، شما تو یونیتی حتی رفع اشکال هم نمی بینید ولی تو انرل هم ماه یک پکیج جدید موتور میاد که کلی قابلیت بش اضافه شده و تازه اشکالاتشم رفع شده


خب البته این بخاطر اشکالات زیادشه ...

نقل قول:
در بخش تولید سایه هم خوب انرل بهتر عمل می کنه .


این آخری رو درست گفتی ... ولی خب این مشکل تو ورژن 3 حل و فصل میشه ...



در کل این نکته رو هم اضافه کنم که بیشتر افراد جذب گرافیک بازیهای آنریل میشن !! و اینکه با چند کلیک میتونن یه لول شبیه دموی خود UDK بسازن ...
ولی کاربران یونیتی باید همه چیز رو تقریبا از صفر شروع کنن و این باعث میشه تصور غلطی از قدرت این انجینها بوجود بیاد ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 19:05
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij نوشته:

اقا من شروع می کنم ، ولی بعد نگید باز این اومد باز هی ...
خوب اگه بحث تخریب پذیری باشه و ... یا هر امکاناتی که یونیتی داره ، خوب انرلم داره.


سلام عزیزم خوش اومدی منتظرت بودم.
عزیزم این نکته که هر چیزی یونیتی داره UDK هم داره (که اینطور نیست) رو بجز قدرت به بحث لایسنس هم مرتبط کن.
لایسنس نسخه حرفه ای یونیتی 1500 دلاره اما برای ساخت بازی تجاری با UDK شما برای هر بازی باید 25% سود رو بدی به اپیک، میدونی این یعنی چی؟ یعنی اگه شما یه بازی با یونیتی بسازی که 100 میلیون سود کنی 1.5 میلیونش رو میدی به یونیتی یعنی کمتر از 2 درصد اما همین بازی با UDK چیزی در حدود 25 میلیون پیادت میکنه.

m_basij نوشته:

اگه بحث گرافیک باشه خوب شاید الان یونیتی پیشرفت کرده باشه ولی به طور قطع از نظر گرافیک هم به اون نمی رسه.


گرافیک بالای UDK یکی از گول زننده ترین قسمتهاشه که متاسفانه همه رو دچار اشتباه میکنه.
بدون شک گرافیک بالا در بازیهای حال حاضر یکی از مهمترین بخشهاست اما مهمتر از اون طریقه مدیریت گرافیک و بالا رفتن فریم ریت در هنگام پردازش و همچنین همخوانی با سیستم های ضعیفه.
نسخه 2.6 یونیتی حرفی برای گفتن نداره اما بحث ما سر نسخه 3 این انجینه، نسخه 3 یونیتی مثل آنریل برای مدیریت صحنه از تکنولوژی Oclusion Calling استفاده میکنه، برای ساخت Light Map هم از Beast که آنریل هم از همین میان افزار کمک میگیره استفاده میکنه.
آنریل فقط روی سیستم هایی کار میکنه که از Pixel Shader 3 پشتیبانی کنن اما یونیتی روی کارتهای گرافیک Pixel Shader 1 هم به راحتی کار میکنه.
یونیتی برای رندر از تکنولوژی فوق الاده Deffered Rendering هم کمک میکنه، دقیقا همون تکنولوژی که بازی Killzone2 ازش استفاده کرد، در مورد UDK دقیقا نمیدونم اما تا جایی که اطلاع دارم UDK چنین چیزی رو نداره. پس نسخه 3 یونیتی نه تنها چیزی از UDK کم نداره بلکه UDK باید خودش رو به یونیتی برسونه.

m_basij نوشته:

از نظر اینکه برای وب بازی میسازه یونیتی این بحث جدایی را می طلبه و کلا فرق داره ، اخه وقتی حرف از بازی می زنیم بازی تحت وب که نیست ، شاید برای بعضی ها اون مهم باشه ولی به طور قطع نمی خواهند پولی ازش درارند.


اینجا دقیقا داری اشتباه میکنی، زمان استفاده از اینترنت از سال 2004 تا سال 2010 به میزان 117% رشد داشته، یعنی مردم الان خیلی بیشتر از سالهای پیش به اینترنت دسترسی دارن و از اون استفاده میکنن، این حرف هم که کسی از بازی های اینترنتی پول در نمیاره یک اشتباه بزرگه، کافیه یک جستجوی کوچیک تو نت داشته باشی تا ببینی شرکت هایی از این راه درآمد دارن.
اگه از این نکته هم که بگذریم اگه بازی سازی روی نت ضروری نبود چرا انجین هایی مثل ShiVa3D و Torque3D هم الان وب پلیر دارن؟

نوشته:

خوب از نظر برنامه نویسی خوب ، شاید اول به نظر بیاد یونیتی اسونتره ولی بعد که وارد بشی می بینید انرل مثل خوردن ابه ، حتی برای تغییر سبکم فقط چندین سطر کد نیاز داره ، همین.


m_basij جان سادگی در برنامه نویسی یک بخشه و محدودیت یک بخش دیگه، شما وقتی داری با یونیتی کار میکنی هیچ محدودیتی نداری، 100% سبک ها رو میتونی به ساده ترین شکل ممکن بسازی، تو یونیتی به دات نت دسترسی داری که حتی تو نسخه اصلی آنریل هم چنین قابلیتی وجود نداره چه برسه به UDK ، شما تو یونیتی میتونی برای هر کاری یک ادیتور اختصاصی بسازی، تو UDK میتونی؟ شما تو یونیتی میتونی از 3 تا زبان مختلف تو یه پروژه استفاده کنی با UDK میتونی؟ شما با یونیتی میتونی هر کاری با انجین انجام بدی مثلا همونطوری که دوست عزیزم امین (Unity3D) فرمود میتونی انجین فیزیکت رو خودت تعویض کنی، تو UDK میتونی؟
پس از این لحاظ که تو یونیتی دستت بازه UDK هرگز نمیتونه به یونیتی برسه، این موضوع برای بازی سازهای حرفه ای خیلی مهمه که هرکاری بتونن انجام بدن.

m_basij نوشته:

تمام نورهایی که یونیتی داره انرلم داره ، مثل : sky light ، point light و ...
از نظر برنامه نویسی چیر های پیش پا افتاده مثل تله پورت ، روشن و خاموش شدن چراغ ها ، باز شدن در ، حرکت دوربین و جلوه های سینماتیک هم که تو انرل مثل خوردن اب می مونه و فقط با چندین دقیقه می شه انجام داد اینم موارد را با کیسمت و ماتین.


تمام این هایی رو که فرمودی یونیتی هم داره، میتونی با یه جستجوی کوچیک تو فروم یونیتی ابزار مختلفی که توسط کاربرها نوشته میشه رو ببینی.

m_basij نوشته:

از نظر امکانات همراهش هم که خوب معلومه انرل سره ، اسپید تری را داره . تازه face fx را داره که فقط کافیه فایل صوتی را به کاراکتر بدی تا خودش باست مثل بلبل حرف بزنه .

از لحاظ چنین امکاناتی بدون شک UDK بهتره، اما من در چنین مواردی سعی میکنم از راه های جایگزین بجای پرداخت 25 میلیون تومان به اپیک کمک بگیرم!

m_basij نوشته:

بحث اموزش هم که معلومه یونیتی فقط سایت خودش را داره ولی انرل eat 3d ، 3d buzz ، gnomon و ... را داره که تمام اموزش هاشو می تونید گیر بیارید ، می گید اموزش مثلا چی؟!! خوب مثلا اوردن ماشین تو انجین و انیمیت کردن و ... تازه کتاب اختصاصی برنامه نویسیشم که حدود 1000 صفحه ای خواهد بود ( دقیق اطلاع ندارم چند صفحه است ) را که که باسش تا حدود 20 روز دیگه میاد . حتی تعداد افراد ایرانی هم که الان از یو دی کی استفاده می کنن تعدادشون از یونیتی داره بیشتر میشه ، منابع اموزشی ایرانیش هم که داره میاد ، چندین فروم الان داره جواب بچه ها رو می دن ، هیرو ، پی سی ورلد.


کی به شما گفته یونیتی فقط سایت خودش رو داره؟
این فروم تنها یکی از دهها فرومیه که لیست سایت های آموزشی یونیتی رو داره.
http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=30633
متاسفانه الان یادم نیست اما سایتی رو دیده بودم که حدود 60-70 سایت مرجع آموزشی یونیتی رو معرفی کرده بود (اگه پیداش کردم میذارم).
متاسفانه افراد گول میخورن و میرن طرف UDK، اگه کسی فقط 2 ساعت تحقیق درست و حسابی بکنه مطمئن باش انجین های دیگه ای رو انتخاب میکنه.
راجع به مسائل دیگه هم فکر کنم جواب گرفتی.

m_basij نوشته:

دوم فرقی بین انریل با udk نیست. دقت کنید udk = unreal development kit ، پس می بینید که اینم انرله ولی دیگه انجین انرل تحت این نامه و چون با چندین ابزار ارائه میشه اسمش تغییر کرده اگر نه از نظر پایه یکین.

در اینکه در پایه یکی هستن درسته اما فرقشون از زمین تا آسمونه، عزیزم هیچ شرکتی نمیاد اسن انجینش رو عوض کنه و رایگانش کنه که مردم باهاش کار کنن مطمئن باش مسائل دیگه ای در بینه.
UDK کمبود داره.

m_basij نوشته:

از نظر پشتیبانی ، شما تو یونیتی حتی رفع اشکال هم نمی بینید ولی تو انرل هم ماه یک پکیج جدید موتور میاد که کلی قابلیت بش اضافه شده و تازه اشکالاتشم رفع شده ، که تو هیچانجینی شما نمی بینید این را. هوش مصنوعی کاملش که با این حال می تونید تغییرش بدید . فیزیک کاملش .

من که به شخصه تو تمام دنیا هیچ شرکتی رو ندیدم که مثل یونیتی پشتیبانی کنه، در اینکه آنریل هر ماه یک نسخه میده کار خوبیه اما ببین شما مجبوری هر ماه 700 مگ دانلود کنی که مشکلاتت بر طرف شه.
کدوم شرکتی میاد چنین کار مسخره ای بکنه جر اپیک؟
اگه قرار بود شرکت ها این کار رو بکنن گزینه آپدیت تو منوی Help برنامه ها برای چیه؟
شما کجا سایتی مثل سایت () دیدی؟
میدونی چقدر عالیه که قابلیت های انجینت رو خودت تعیین کنی؟
شما وقتی با UDK کار میکنی باید خدا خدا کنی که فلان قابلیت به پچ بعدیش که 700 مگه اضافه بشه.

m_basij نوشته:

بازم میگم ، افت فریم تو انرل نیست ، از نظر برنامه نویسی از یونیتی خیلی اسانتره ، می تونیم یک مورد را برای هر دوشون کد هاشو مقایسه کنید. در بخش تولید سایه هم خوب انرل بهتر عمل می کنه .


فکر میکنم جواب تمام این موارد رو گرفته باشی فقط در بخش سایه زنی هم بگم که یونیتی در نسخه 3 تکنولوژی سایه زنیش بهتر شده.

فقط در آخر یه سوال داشتم، تاریخ مولتی پلتفرم شدن UDK کی هست؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 2 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |