Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 19:13
پاسخ بصورت نقل قول
عزیز دل برادر ، چرا میگی این مد سازیه؟!!! وقتی به شما خروجی می ده و همه چیزش کامله .
نه عزیز اشکال داره ولی اشکالاتش اینجوری نیست که تو چش بخوره و یک کاربر حرفه ای متوجه میشه و در کل اشکالاتش مانع از ساخت بازی نمیشه ، اشکال عمده انرل اینه که احتمال داره موقع ساخت بازی بیاد بیرون که این مشکلم با سیو کردن اتوماتیک حل کرده.
در مورد برنامه نویسی هم چرا این حرف را می زنین ؟!! دلیل دارم شما برای انرل از ویژوال استادیو می تونید استفاده کنید و براش برنامه بنویسید و اصل برنامه نویسی انرل داخل ویژوال استادیو اونم با زبان سی پلاس پلاس انجام می گیره. تازه داخل انرل بر عکس یونیتی شما برای یک کاری که می خواهید بکنیدا اگه زیاد ازش استفاده می کنید می تونید اکتر براش بسازید و داخل کیسمت حتی از اسکریپت خودتون استفاده کنید.
اینم که می گین کاربران پی سی ورلد باسه برنامه نویسی انرل تلاش می کنن و به هیچ جایی نرسیدن دلیل داره . به هیشکی بر نخوره ها ولی ما عادت کردیم لقمه را بخون بزارن دهنمون حتی خیلی از اینها زبان c++ را بلد نیست تازه وقتی اسم برنامه نویسیش میاد همه جا می زنن خوب باید هم بلد نباشن، دلیل منطقی نیست . اگه شما بلد باشی برنامه نویسی کنی چه برای این انجین چه برای اون. اینم که می بینی نمی تونی رو انرل ادعایی کنی باسه اینه که خیلی گستردس و مثل یونیتی نیست که با خوندن یک کتاب 400 صفحه ای همه چیزشو یاد بگیری. درسته شاید یونیتی هم بعدا بهتر عمل کنه ولی باید به عرضتون برسونم که یونیتی خیلی از قابلیت های اینو نداره مثال بازش که تو ذهنمه ، همین مه جدید انرله . یک سرچی بکن ببین چی می بینید ، باستون مهی خیلی طبیعی ایجاد می کنه که کف کنید. سیستم پارتیکلش را شما تو یونیتی می بینید ؟ نه ، همین کار 2 دقیقه ای پارتکلی تو انرل حد اقل دو ساعت تو یونیتی وقت می بره تاره کلی برنامه نویسی هم باید براش بکنی.
الان می خواهم برم وقت ندارم اگر نه بیشتر جواب می دادم. ( شما هم بک بار انرل را تجربه کنید ضرر نمی کنید )

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 21:33
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij نوشته:

در مورد برنامه نویسی هم چرا این حرف را می زنین ؟!! دلیل دارم شما برای انرل از ویژوال استادیو می تونید استفاده کنید و براش برنامه بنویسید و اصل برنامه نویسی انرل داخل ویژوال استادیو اونم با زبان سی پلاس پلاس انجام می گیره


مهندس جان کدنویسی تو ویژوال استودیو با توانایی استفاده از تکنولوژی دات نت زمین تا آسمون فرق داره، خب کدهای یونیتی رو هم میشه تو ویژوال استودیو نوشت، اصلا ویژوال استودیو در اصل یک IDE هست یعنی محیطی که برای کد نویسی استفاده میشه اما اگه میگی UDK از خصوصیات دات نت میتونه استفاده کنه یه منبع بگو که من هم یاد بگیرم.

m_basij نوشته:

تازه داخل انرل بر عکس یونیتی شما برای یک کاری که می خواهید بکنیدا اگه زیاد ازش استفاده می کنید می تونید اکتر براش بسازید و داخل کیسمت حتی از اسکریپت خودتون استفاده کنید.


مگه کسی گفت که تو یونیتی نمیشه این کار رو انجام داد؟
شاید ساده ترین کار مشابه این تو یونیتی ساختن فانکشن های اختصاصی تو اسکریپت ها و فراخوانی اونهاست.

m_basij نوشته:

اینم که می گین کاربران پی سی ورلد باسه برنامه نویسی انرل تلاش می کنن و به هیچ جایی نرسیدن دلیل داره . به هیشکی بر نخوره ها ولی ما عادت کردیم لقمه را بخون بزارن دهنمون حتی خیلی از اینها زبان c++ را بلد نیست تازه وقتی اسم برنامه نویسیش میاد همه جا می زنن خوب باید هم بلد نباشن، دلیل منطقی نیست . اگه شما بلد باشی برنامه نویسی کنی چه برای این انجین چه برای اون. اینم که می بینی نمی تونی رو انرل ادعایی کنی باسه اینه که خیلی گستردس و مثل یونیتی نیست که با خوندن یک کتاب 400 صفحه ای همه چیزشو یاد بگیری.


عزیزم من اگه بلد باشم برنامه نویسی کنم هرگز دنبال چیزی نمیرم که محدودم کنه. بعدشم کی گفته من نمیتونم رو آنریل ادعا کنم؟ مگه سختی کار تو یه انجین دلیل بر خوب بودنشه؟ اینکه یه تازه کار با خوندن یه کتاب 400 صفحه ای بتونه از پس یه انجین بر بیاد نشون میده که اون انجین طراحی بی نقص و فوق الاده خوبی داره، کدوم آدمی میاد یک چیزی که هم تو کار کردن ساده تره هم قدرتش بیشتره رو ول میکنه میره دنبال چیزی که سخت تره؟ فقط کسی میره که یا اطلاعاتش کم باشه یا جوگیر ظواهر اون انجین شده باشه.

m_basij نوشته:

درسته شاید یونیتی هم بعدا بهتر عمل کنه ولی باید به عرضتون برسونم که یونیتی خیلی از قابلیت های اینو نداره مثال بازش که تو ذهنمه ، همین مه جدید انرله . یک سرچی بکن ببین چی می بینید ، باستون مهی خیلی طبیعی ایجاد می کنه که کف کنید.
سیستم پارتیکلش را شما تو یونیتی می بینید ؟ نه ، همین کار 2 دقیقه ای پارتکلی تو انرل حد اقل دو ساعت تو یونیتی وقت می بره تاره کلی برنامه نویسی هم باید براش بکنی.


هه هه اینجوری نگو دلم واسه اپیک میسوزه، یعنی این آنریل هیچ چیزی نداره که یونیتی جلوش کم بیاره؟ طرفداراش با مه و پارتیکلش حال میکنن؟ یعنی افتخار آنریل مه و پارتیکلشه؟

m_basij نوشته:

الان می خواهم برم وقت ندارم اگر نه بیشتر جواب می دادم. ( شما هم بک بار انرل را تجربه کنید ضرر نمی کنید )


شما هروقت تشریف بیاری من در خدمتت هستم، فقط حرف تجربه آنریل رو نزن که جز وقت تلف کردن فایده ای برای شخص من نداره...!

راستی به سوال قبلیم جواب ندادیا....؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


3 شنبه 18 خرداد 1389 - 23:19
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
هه هه اینجوری نگو دلم واسه اپیک میسوزه، یعنی این آنریل هیچ چیزی نداره که یونیتی جلوش کم بیاره؟ طرفداراش با مه و پارتیکلش حال میکنن؟ یعنی افتخار آنریل مه و پارتیکلشه؟

یقین داشته باش که با همین مه و پارتیکل هم میشه کارهای فوق العادهای برای افزایش کیفیت بازی کرد . مثلا تو دمو جزیره در یونیتی پرنده رو به عنوان یک ابجکت اوردند و بعد از برنامه نویسی اونو تبدیل به پرنده کردن ولی در انریل همین پرنده رو با پارتیکل سازی درست کردند که واقا عالی شد.
موتوری مثل انریل با قدرت بالاش یقینا باید بره سراغ همچین چیزایی .مثل مه زیبا که همراه با چگالی هستش تا از موتور های دیگه سبقت بگیره .در ضمن فکر نمیکنم موتور انریل تو فیزیک مشکلی داشته باشه که بخواد موتور فیزیک رو پیوند بزنه .
اقاذحمزه سوال ما تو تاپیک سوال و جواب جاوا فراموش نشود.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 11:23
پاسخ بصورت نقل قول
SMOKE_UNITY نوشته:
نقل قول:
هه هه اینجوری نگو دلم واسه اپیک میسوزه، یعنی این آنریل هیچ چیزی نداره که یونیتی جلوش کم بیاره؟ طرفداراش با مه و پارتیکلش حال میکنن؟ یعنی افتخار آنریل مه و پارتیکلشه؟

یقین داشته باش که با همین مه و پارتیکل هم میشه کارهای فوق العادهای برای افزایش کیفیت بازی کرد . مثلا تو دمو جزیره در یونیتی پرنده رو به عنوان یک ابجکت اوردند و بعد از برنامه نویسی اونو تبدیل به پرنده کردن ولی در انریل همین پرنده رو با پارتیکل سازی درست کردند که واقا عالی شد.
موتوری مثل انریل با قدرت بالاش یقینا باید بره سراغ همچین چیزایی .مثل مه زیبا که همراه با چگالی هستش تا از موتور های دیگه سبقت بگیره .در ضمن فکر نمیکنم موتور انریل تو فیزیک مشکلی داشته باشه که بخواد موتور فیزیک رو پیوند بزنه .
اقاذحمزه سوال ما تو تاپیک سوال و جواب جاوا فراموش نشود.


من نه گفتم فیزیک UDK مشکل داره، و نه گفتم مه و پارتیکل چیز مهمی تو یه انجین نیست، مطمئنا UDK از لحاظ فیزیک چند برابر یونیتی 2.6 قویتره و مه و پارتیکلش هم طبیعی تر و قوی تره. (البته تو یونیتی میتونید سیستم پارتیکل شخصی و بهتری بسازید، و همینطور میتونید یک سیستم مه رو شخصا طراحی کنید.)

بحث من و دوستانی که با یونیتی کار میکنن اینه : UDK چه قابلیت خاصی داره که شما تو یونیتی نداری؟
بحث من اینه که UDK چی داره که شما هیچوقت تو یونیتی نخواهی داشت و حسرت میخوری؟

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 12:42
پاسخ بصورت نقل قول
این بحث شما بدتون نیادا مثل این می مونه که بگید می خواهیم یک بازی را با اگره بسازیم یا نه با توراک بسازیم ، خوب یونیتی مثله اگرس ( فرض کنید ) انریل مثل توراک ، خوب معلومه که توراک یک سرو گردن از اگره بیشتره هم از نظر گرافیک و هم راحتی .

کدوم جواب را ندادم؟

پس اگه شما میگی انرل گرافیکش بیشتره حالا بزار کنار یک چیزه دیگه بگو ، میگی پارتیکلا و کیسمت ، می گی اونم که نشد حرف ، می گی face fx می گی اونم بزار کنار ، می گی مه هاش ، میگش اونم بزار کنار ، میگی ابش ، می گی اونم بزار کنار و ... اون ها را میشه درست کرد تو یونیتیم ، درسته ولی به کیفیت انرل که نمی شن میشن ؟!! به راحتی انرل که نمی شه درستشون کرد میشه؟؟! خوب نه
شما قدرت داری ، گرافیک بیشتر داری ، نورپردازی بهتر داری . نمونه سادش را می تونید یک تست بگیرید از هر دوشون . تازه متریال را دارید تو انرل که خیلی حال می ده .

دوم انرل شما را محدود نمیکنه برای برنامه نویسی ، شما مثالی بزن که انرل شما را محدود کرده باشه . اگه پیدا کردی ؟!! محاله کاری را شما بتونی تو یونیتی انجام بدی ، بهتر از اون و با کیفیت بیشتر تو انرل انجام ندادی.

از نظر قیمت درسته انرل گرونتره ولی برای کار های مجانی که شما سود نمی کنی مجانیه. این مزایاست.
تازه پشتیبانی یونیتی به انرل نمی رسه ، تو یونیتی اصلا نمی یان یک هفته از اپدیت قبلی نشده بیان و چندین قابلیت مثل مه حجم دار یا سایه های داینامیک ( مثل حرکت خورشید که سایه اجسامش متحرک میشه ) را اضافه کنن. یا مه شما همین کاری که گفتم رو تو یونیتی چند روزه انجام می دی خیلی زود انجام بدی یک روزه وی تو انرل 1 دقیقه هم نمی شه. مزیت انرل تو گرافیک سرعت ابزاراش است ،

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
SMOKE_UNITY
بازی ساز
بازی ساز


تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388
تعداد ارسالها: 229


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 13:02
پاسخ بصورت نقل قول
به نظر من هم باید در توانایی استفاده از ابزارها در دو موتور بررسی کنیم.
مثلا در یونیتی هم میشه شیدر ساخت و هم در انریل ولی کیفیت کدوم بهتره.
در ضمن ساپورت یونیتی در ایمپورت مدل و عکس و ... بیشتر از انریل هستش یعنی تعداد فرمت های بیشتری رو ساپورت میکنه و در ایمپورت مدل مثلا مدل خانه کامل رو با تمام جزییات رو ساپورت میکنه ولی این قابلییت در انریل نیست .

_________________
خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


4 شنبه 19 خرداد 1389 - 14:07
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij نوشته:

این بحث شما بدتون نیادا مثل این می مونه که بگید می خواهیم یک بازی را با اگره بسازیم یا نه با توراک بسازیم ، خوب یونیتی مثله اگرس ( فرض کنید ) انریل مثل توراک ، خوب معلومه که توراک یک سرو گردن از اگره بیشتره هم از نظر گرافیک و هم راحتی .


بستگی داره شما به چه دیدی نگاه کنید، اگه بخواهید خیلی از ابزارها رو بشکل پیش فرض در اختیار داشته باشید مطمئنا تورگ بهتره اما اگه بخواهید خودتون همه چیز رو با هم بسازید تورگ هیچ فایده ای نداره و بدون شک اگره بهتره.

m_basij نوشته:

پس اگه شما میگی انرل گرافیکش بیشتره حالا بزار کنار یک چیزه دیگه بگو ، میگی پارتیکلا و کیسمت ، می گی اونم که نشد حرف ، می گی face fx می گی اونم بزار کنار ، می گی مه هاش ، میگش اونم بزار کنار ، میگی ابش ، می گی اونم بزار کنار و ... اون ها را میشه درست کرد تو یونیتیم ، درسته ولی به کیفیت انرل که نمی شن میشن ؟!! به راحتی انرل که نمی شه درستشون کرد میشه؟؟! خوب نه


من قبلا هم عرض کردم عزیزم، UDK تو ابزار پیش فرضی که با خودش داره مطمئنا نه تنها بهتر از یونیتی بلکه بهتر از هر انجین دیگه ایه اما مهمتر از داشتن ابزار اینه که شما بتونی یک قابلیتی به انجین اضافه کنی یا تغییرش بدی یا برای خودت ابزار بسازی (مثل پلاگین ها)، شما ابدا تو آنریل نمیتونی چنین کار هایی انجام بدی.
شما تا کی میخوای از ابزار برای کارهات استفاده کنی؟ یعنی میخوای بگی هیچ ابزاری محدودیت نداره؟ گیرم شما درست بگی، آیا استفاده از ابزار باعث پیشرفتت میشه؟ یعنی اگه فقط از یک ابزار استفاده کنی تو شغلت (که بر فرض بازی سازیه) پیشرفت میکنی یا اگه بتونی اون رو خودت بسازی؟
اگه فقط قصدت اینه که بازی بسازی بسم الله آنریل بهترین انجینه اما اگه قصدت اینه که بفهمی یک پارتیکل چطور شکل میگیره؟ یک مه چطور رو محیط تاثیر داره نه تنها آنریل باعث پیشرفتت نمیشه بلکه تنبلت هم میکنه، درست مثل کسایی که با FPS Creator کار میکنن و فقط محتاج ابزار هستن.

m_basij نوشته:

دوم انرل شما را محدود نمیکنه برای برنامه نویسی ، شما مثالی بزن که انرل شما را محدود کرده باشه . اگه پیدا کردی ؟!! محاله کاری را شما بتونی تو یونیتی انجام بدی ، بهتر از اون و با کیفیت بیشتر تو انرل انجام ندادی.


بسیار خب...!
1- شما برای من یک ادیتور داخلی تو یونیتی طراحی کن که کار تکنولوژی LOD رو انجام بده(میدونم آنریل این تکنولوژی رو داره اما شما برای خودت شخصا یه ادیتور طراحی کن).

2- شما از توابع دات نت تو بازیت استفاده کن، مثلا بازیت رو با کتابخونه های دات نت مثل کثلا برنامه Skype هماهنگ کن.

3- کاری بکن که مثلا با زبان VB.Net برای بازیت (به شکل غیر مستقیم) کدنویسی کنی.

4- برای بازیت همزمان روی 9 پلتفرم خروجی بگیر.

m_basij نوشته:

از نظر قیمت درسته انرل گرونتره ولی برای کار های مجانی که شما سود نمی کنی مجانیه. این مزایاست.


کاملا موافقم.

m_basij نوشته:

تازه پشتیبانی یونیتی به انرل نمی رسه ، تو یونیتی اصلا نمی یان یک هفته از اپدیت قبلی نشده بیان و چندین قابلیت مثل مه حجم دار یا سایه های داینامیک ( مثل حرکت خورشید که سایه اجسامش متحرک میشه ) را اضافه کنن.


توی ارسال قبلیم هم عرض کردم این خیلی احمقانه اس که یک شرکتی برای آپدیت نرم افزارش کاربرها رو مجبور کنه اون نرم افزار رو از پایه دانلود و نصب کنن پس بروز رسانی و پچ برای چیه؟
در ضمن پشتیبانی یونیتی از کاربراش خیلی بهتر از آنریله، سایتهای زیر فقط سایتهای خود شرکت یونیتی برای پشتیبانی از کاربرهاست. حالا سایت های دیگه پیشکشت.

www.Answers.unity3d.com
www.feedback.unity3d.com
www.forum.unity3d.com

هرکدوم از این 3 تا سایت به اندازه ی کل فروم UDK عنوان دارن.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 08:55
پاسخ بصورت نقل قول
ببخشید پا برهنه میپرم وسط

لطف کنید اسامی بازی های خفنی که با این 2 تا انجین ساخته شدند رو بگین ريال واسه ما تازه کارا جالبه.
البته بازی های آنریل رو کم و بیش میشناسیم ، بیشتر یونیتی منظورم هست.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 10:23
پاسخ بصورت نقل قول
hamed_benz نوشته:
ببخشید پا برهنه میپرم وسط

لطف کنید اسامی بازی های خفنی که با این 2 تا انجین ساخته شدند رو بگین ريال واسه ما تازه کارا جالبه.
البته بازی های آنریل رو کم و بیش میشناسیم ، بیشتر یونیتی منظورم هست.


دوست عزيز ما داريم انجين ها رو مقايسه ميكنيم نه بازيهاشون رو !!!
حالا بازي هاي به قول شما خفن آنريل خيلي از بازي هاي يونيتي بهتر ... چه ربطي به بحث ما داره !!!
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 13:36
پاسخ بصورت نقل قول
اول جواب این دوستمون را بدم بازی خفن باسه انرل همین چند تا گیرز اف وار بسه تا بگه این انجین توانایی هاش خلیله ،
اینکه می گید انرل از عکس ها درست پشتیبانی نمی کرد الان داره از خیلی از فرمت ها پشتیبانی می کنه می تونی یک سرچ بزنی . تو رندر به طور قطع انرل قوی تره که یعنی هم نورپردازی بهتری داره هم شیدر بهتری میسازه ، این حرف من قابل اثباته فقط با تست یک مپ در هر دو.
یک انجین خوب باید چند قابلیت داشته باشه ؟
1. خروجی گرافیکی عالی
2. خروجی صدای عالی
3. اسون کردن خیلی از کار های پیش پا افتاده و تکراری
4. سرعت رندر
5.ابزارهای مکمل
6. پشتیبانی عالی
7.قیمت متناسب با کیفیت

خوب انرل همه این ها را داره ، شما قبول دارید انرل کمتر از راگه؟!! انرل از دید چندین جا بین انجین های 1 تا پنجم قرار داده شده ، این در حالیه که یونیتی اصلا بالاتر از 5 قرارش ندادن.
کیفیت رندر که همه قبول دارن به پای انرل نمی رسه می تونید ا قابلیت پشتیبانی یونیتی از کارت گرافیک حد اقل را ببینید که ماله چقدر قبله و انرل مال کیه ، خوب متوجه میشید که کیفیت خروجیشون یکی نیست. البه این حرف مشکل داره اینجوری که گفتم ولی در کل همینه ، اصل انرل یعنی گرافیک و قدرت بیشتر این موضوع از انرل قدیمی بوده که بدون امکانات اضافی بوده مال الان نیست.
اینم که میگم شما می تونید همه کاری تو انرل بکنید مثل اینکه شما قبول ندارید ؟ نه .باید برم سراغ جزییات.
شما می تونید تو یونیتی به سرس انجین دسترسی داشته باشید؟!! خوب نه ولی تو انرل دارید ، برای انرل می تونید کد هایی بنویسید که به خود انجین اضافه بشن ، این مثال کلی بود که میگه انرل قدرتش تا این قدره در حالی که شما در یونیی فقط می تونید برنامه برای بازی خودتون بنویسید. همین.پس این نشون می ده که تو انرل محدودیت برنامه نویسی ندارید . البته اگه به سرسشم دسترسی نداشتید بازم محدودیت نداشتید بعنی شما اینجور که می گید تا کتابخانه ها نباشن برنامه نویسی نمیشه ؟!!! این حرف مسخره ایی هست و یک بازی نویس حرفه ای اصلا به این ها تکیه نمی کنه ولی توج کنید که چون سرس های انرل تو ویژوال استادیو نوشته میشه شما می تونید استفاده کنید و موقع استفاده همه موارد مورد نیاز برای انجین کامپایل میشه پس محدودیت استفاده ندارید.

اینم که می بینید همیشه یک امکان جدید انرل یک دانلود از اول داره هم دلیل داره چون برای یک قابلیت تمامی ( اکثر فایل ها کدهایی بشون اضافه میشه که این را می تونید با باز کردن فایلهای سرس در نوت پد متوجه بشید یا هر ادیتور متن دیگه ) .
از نظر امورش که اصلا حرفش را نزنید برای انرل اموزش زیاد هست خود سایت انرل کاملترینه ، بعدش تالار سایت خودش تازه چندین سایت معروف ( حول 6 تا ) دارن اموزش این انجین را می دن ، یا اصلا چرا راه دور برم می دونید برای تمامی کارهای داخل انرل اموزش داره نوشته میشه می دونید چند نفر دارن هم زمان باسه انرل اموزش درسا می کنن . شما تو یونیتی باید تلاش کنید ولی این در صورتیه که با دیدن سه تا فیلم برای انرل که حدود 2 دو روز کمتر طول میکشه می تونید به تمامی امکاناتش چیره بشید. یک برنامه نویسی می مونه که اونم بازم براش فیلم اموزشی زیاد هست و هم کتاب رسمیش هم تا چند روز دیگه میاد که خیلی کامله . پس از نظر اموزش رو دست یونیتی را می زنه قبول ندارید فقط یک سرچ کافیه در هر ضمینه که نیاز دارید به کمک تا ببینید چند سایت پیدا می کنید.
فعلا باید برم

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 3 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |