Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> چرا Unreal Development Kit بهتر از Unity 3D است!؟
 

ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد. ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 21:15
پاسخ بصورت نقل قول
ببینید مقایسه ای که داره میشه یکم مورد داره ، شما دارین یک گیم انجین رو با یک پک ناقص از یه موتور مقایسه میکنید .
مشخص کنید unity VS unreal یا unity VS UDk ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب در نهایت شما با udk میتونین مد سازی کنین ولی انریل بحثش فرق میکنه .
بازی ها در نهایت مشخص کننده ی قدرت یک موتور هستن ، یک تیم حرفه ای سعی میکنه از تمام قدرت یک انجین استفاده کنه تا بازی قویتری ارائه بده ، حالا یونیتی به نوبه ی خودش ، آنریل هم به نوبه ی خودش، شما میگین بازی های آنریل بهتر ، پس امکانات و قدرت آنریل بیشتر بوده که محصول نهایش هم بهتر بوده دیگه.
من خودم چون بازی فالوت رو دیدم ، جذب Gamebryo LIghtSpeed شدم و الان باش کار میکنم ، پس نمیشه گفت بازی ها ربطی به موتور ها ندارن ، اون قابلیت های موتور هاست که تو بازی ها جلوه دارن.
میگی سرعت رندر ، خوب بازی سرعت خوبی داره .
مبگی نور ، بازی جلوه پیدا میکنه.
.
.
.

اگه بخوای آنریل رو با یونیتی مقایسه کنین ، شما باید فاکتور به فاکتور پیش برین ، که آگه یه تیم داشته باشین کار با آنریل یه چیز دیگست ، مشخصاتی که دوستان گفتن و دیگه نیازبه تکرار نیست ، حالا نمیدونم UDK چه امکاناتی داره.
اما واسه ماها که بیشترمون تکی کار میکنیم ، خوب معلومه یونیتی بهتره ، مثلا میگین کار با صدای 3 بعدی ، تو یونیتی سریع 2 تا اسکریپت و 1 دونه لیسینر به دوربین میدی حل میشه چیزی که باید بشه ، ولی تو آنریل شما یه تیم حرفه ای نیاز داری تا مثلا با Wwise صدای دالبی تولید کنن و انواع اقسام افکت رو بش بدن بعد هم انتگریت باید بکنی.
در نهایت شما باید امکانات و خواسته ی خودت رو از کاری که میخوای انجام بدی بدونی ( هدفت ) ، بعد هم انجین رو انتخاب کنی، به نظر من هر 2 عالین.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 21:33
پاسخ بصورت نقل قول
m_basij نوشته:

اول جواب این دوستمون را بدم بازی خفن باسه انرل همین چند تا گیرز اف وار بسه تا بگه این انجین توانایی هاش خلیله ،


آخه پسر خوب از هر بچه ای هم بپرسی میگه GeOW با Unreal Engine ساخته شده نه UDK

m_basij نوشته:

اینکه می گید انرل از عکس ها درست پشتیبانی نمی کرد الان داره از خیلی از فرمت ها پشتیبانی می کنه می تونی یک سرچ بزنی.


عزیزم درست سوالات رو بخون بعد جواب بده.
کسی نگفت درست ساپورت نمیکنه گفت یونیتی تو ایمپورت قویتره که اینو همه میدونن، میتونی خودت هم یه سرچ بکنی، نیازی نمیبینم توضیح بدم.

m_basij نوشته:

تو رندر به طور قطع انرل قوی تره که یعنی هم نورپردازی بهتری داره هم شیدر بهتری میسازه ، این حرف من قابل اثباته فقط با تست یک مپ در هر دو.
یک انجین خوب باید چند قابلیت داشته باشه ؟
1. خروجی گرافیکی عالی
2. خروجی صدای عالی
3. اسون کردن خیلی از کار های پیش پا افتاده و تکراری
4. سرعت رندر
5.ابزارهای مکمل
6. پشتیبانی عالی
7.قیمت متناسب با کیفیت

خوب انرل همه این ها را داره ، شما قبول دارید انرل کمتر از راگه؟!! انرل از دید چندین جا بین انجین های 1 تا پنجم قرار داده شده ، این در حالیه که یونیتی اصلا بالاتر از 5 قرارش ندادن.


بابا این پسره حرف من رو متوجه نمیشه یکی بهتر واسش توضیح بده، عزیز من آنریل با UDK فرق داره، هیچ کسی UDK رو جزو 1 تا 5 قرار نمیده.
تو یه انجین خوب که میگی مهمتر از اینهایی که 99% رو ربط به گرافیک دادی چیز های زیره:

1- کیفیت خروجی خوب (هم در صدا و هم در تصویر).
2- محیط ویرایشگر منسجم، راحت، قدرتمند و کامل.
3- نامحدود بودن در امکانات.
4- پشتیبانی عالی.
5- قیمتی مشخص و ثابت.
6- امکانات به روز و کامل.
و .....

m_basij نوشته:

یفیت رندر که همه قبول دارن به پای انرل نمی رسه می تونید ا قابلیت پشتیبانی یونیتی از کارت گرافیک حد اقل را ببینید که ماله چقدر قبله و انرل مال کیه ، خوب متوجه میشید که کیفیت خروجیشون یکی نیست.


ببینم بجز m_basij کسی اینجا میگه اگه یه انجین فقط از Shader Model 3 ساپورت کنه افتخار داره؟ یا اون انجینی افتخار داره که بازی رو روی Shader Model 1 هم اجرا کنه؟

m_basij نوشته:

یونیتی به سرس انجین دسترسی داشته باشید؟!! خوب نه ولی تو انرل دارید ، برای انرل می تونید کد هایی بنویسید که به خود انجین اضافه بشن ، این مثال کلی بود که میگه انرل قدرتش تا این قدره در حالی که شما در یونیی فقط می تونید برنامه برای بازی خودتون بنویسید. همین.پس این نشون می ده که تو انرل محدودیت برنامه نویسی ندارید . البته اگه به سرسشم دسترسی نداشتید بازم محدودیت نداشتید بعنی شما اینجور که می گید تا کتابخانه ها نباشن برنامه نویسی نمیشه ؟!!! این حرف مسخره ایی هست و یک بازی نویس حرفه ای اصلا به این ها تکیه نمی کنه ولی توج کنید که چون سرس های انرل تو ویژوال استادیو نوشته میشه شما می تونید استفاده کنید و موقع استفاده همه موارد مورد نیاز برای انجین کامپایل میشه پس محدودیت استفاده ندارید.


مهندس جون، شما چرا فقط حرف میزنی؟ خب به من ثابت کن.
من گفتم شما برای خودت تو آنریل ادیتور بساز اگه ساختی من قبول میکنم. من که نمیگم همه چیز رو میدونم مطمئنا آشنایی شما از آنریل بیشتره فقط با نمونه عملی به من ثابت کن.
من هم هروقت خواستی تو یونیتی بهت ادیتور تحویل میدم، میدونی یعنی چی؟ یعنی من الان میتونم تو یونیتی واسه خودم ادیتور بسازم، شما هم بساز که من قبول کنم.

m_basij نوشته:

اینم که می بینید همیشه یک امکان جدید انرل یک دانلود از اول داره هم دلیل داره چون برای یک قابلیت تمامی ( اکثر فایل ها کدهایی بشون اضافه میشه که این را می تونید با باز کردن فایلهای سرس در نوت پد متوجه بشید یا هر ادیتور متن دیگه ) .


هه هه.
این خنده دار ترین دلیل واسه این موضوع بود، عزیزم یه برنامه نویس حرفه ای برنامه اش رو میتونه تقسیم کنه و هروقت یک قسمتش رو بروز رسانی کرد فقط اون بخش رو جایگزین کنه.

m_basij نوشته:

از نظر امورش که اصلا حرفش را نزنید برای انرل اموزش زیاد هست خود سایت انرل کاملترینه ، بعدش تالار سایت خودش تازه چندین سایت معروف ( حول 6 تا ) دارن اموزش این انجین را می دن ، یا اصلا چرا راه دور برم می دونید برای تمامی کارهای داخل انرل اموزش داره نوشته میشه می دونید چند نفر دارن هم زمان باسه انرل اموزش درسا می کنن . شما تو یونیتی باید تلاش کنید ولی این در صورتیه که با دیدن سه تا فیلم برای انرل که حدود 2 دو روز کمتر طول میکشه می تونید به تمامی امکاناتش چیره بشید. یک برنامه نویسی می مونه که اونم بازم براش فیلم اموزشی زیاد هست و هم کتاب رسمیش هم تا چند روز دیگه میاد که خیلی کامله . پس از نظر اموزش رو دست یونیتی را می زنه قبول ندارید فقط یک سرچ کافیه در هر ضمینه که نیاز دارید به کمک تا ببینید چند سایت پیدا می کنید.


بله تو فیلم های آموزشی، آنریل بهتره چون مدتها قبل از یونیتی بوده و خیلی ها مثل شما جوگیرش شدن و دارن آموزش میدنش، من نمیگم UDK انجین بدیه نه اصلا اما یونیتی ارزشش خیلی بیشتره و بهت قول میدم خودت یه روزی متوجه این موضوع میشی.

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamzehshabani
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: شنبه 16 شهريور 1387
تعداد ارسالها: 357
محل سكونت: استان گیلان


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 21:43
پاسخ بصورت نقل قول
hamed_benz نوشته:
ببینید مقایسه ای که داره میشه یکم مورد داره ، شما دارین یک گیم انجین رو با یک پک ناقص از یه موتور مقایسه میکنید .
مشخص کنید unity VS unreal یا unity VS UDk ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب در نهایت شما با udk میتونین مد سازی کنین ولی انریل بحثش فرق میکنه .
بازی ها در نهایت مشخص کننده ی قدرت یک موتور هستن ، یک تیم حرفه ای سعی میکنه از تمام قدرت یک انجین استفاده کنه تا بازی قویتری ارائه بده ، حالا یونیتی به نوبه ی خودش ، آنریل هم به نوبه ی خودش، شما میگین بازی های آنریل بهتر ، پس امکانات و قدرت آنریل بیشتر بوده که محصول نهایش هم بهتر بوده دیگه.
من خودم چون بازی فالوت رو دیدم ، جذب Gamebryo LIghtSpeed شدم و الان باش کار میکنم ، پس نمیشه گفت بازی ها ربطی به موتور ها ندارن ، اون قابلیت های موتور هاست که تو بازی ها جلوه دارن.
میگی سرعت رندر ، خوب بازی سرعت خوبی داره .
مبگی نور ، بازی جلوه پیدا میکنه.
.
.
.

اگه بخوای آنریل رو با یونیتی مقایسه کنین ، شما باید فاکتور به فاکتور پیش برین ، که آگه یه تیم داشته باشین کار با آنریل یه چیز دیگست ، مشخصاتی که دوستان گفتن و دیگه نیازبه تکرار نیست ، حالا نمیدونم UDK چه امکاناتی داره.
اما واسه ماها که بیشترمون تکی کار میکنیم ، خوب معلومه یونیتی بهتره ، مثلا میگین کار با صدای 3 بعدی ، تو یونیتی سریع 2 تا اسکریپت و 1 دونه لیسینر به دوربین میدی حل میشه چیزی که باید بشه ، ولی تو آنریل شما یه تیم حرفه ای نیاز داری تا مثلا با Wwise صدای دالبی تولید کنن و انواع اقسام افکت رو بش بدن بعد هم انتگریت باید بکنی.
در نهایت شما باید امکانات و خواسته ی خودت رو از کاری که میخوای انجام بدی بدونی ( هدفت ) ، بعد هم انجین رو انتخاب کنی، به نظر من هر 2 عالین.


الهی من قربون اون طرز بیانت برم، حرف منم همینه.
بحث اینجا مقایسه یونیتی با UDK هست، بابا برید تحقیق کنید UDK بخدا با Unreal Engine فرق داره......

_________________


خدایا کمکم کن تا درهایی که به سویم میگشایی ندانسته نبندم و درهایی که به رویم میبندی به اصرار نگشایم. . .

آی دی من : Hamzeh_Shabani

سایت من : www.GameLab.ir

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 22:27
پاسخ بصورت نقل قول
خدا نکنه ، شما مدیر انجمنی ، ما باید قربون شما بریم.

خوب این که خیلی مشخصه ، UDk ربطی به آنریل نداره ، فقط یه پک واسه تبلیغات.

مثل این که شما CRY SandBox رو با CRY Engine مقایسه کنین ، فرقشون از اینجاست تا اونجا Smile

ببخشید حمزه جان ، توی " مسائل مطفرقه " یه سوال پرسیدم در مورد این ساخت ادیتوری که حرفش رو زدی ، ممنون میشم یه سری بزنی.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


5 شنبه 20 خرداد 1389 - 22:33
پاسخ بصورت نقل قول
البته من هم شنیدم که میشه ادیتور UDK رو مجدد کامپایل کرد ، واسه یه سری کارایی که همیشه نیاز داری و نیاز دم دست باشه .
شخصی که کار میکرد گیر داده بود Unreal ، اوپن سورسه ، کلی کلنجار رفتم تا ثابت کردم این اوپن سورس بودن نیست.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 21 خرداد 1389 - 00:33
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
تو رندر به طور قطع انرل قوی تره که یعنی هم نورپردازی بهتری داره هم شیدر بهتری میسازه


منظورت از شيدر بهتر ميسازه رو دقيقا متوجه نميشم Shocked
بهرحال شما فقط ميگي گرافيك آنريل بهتره ... من به شما گفتم دقيقا به لحاظ گرافيكي چه ويژگي خاصي تو UDK هست كه تو يونيتي نميشه پياده كرد ؟
البته شما مه و پارتيكل و ... رو مثال زدي كه تو يونيتي هم با يكم شيدر نويسي و كد نويسي ميشه به نتيجه رسيد ...

نقل قول:
شما می تونید تو یونیتی به سرس انجین دسترسی داشته باشید؟!! خوب نه ولی تو انرل دارید


فكر نميكنم توي UDK دسترسي به سرس انجين داشته باشيد ... !!!

نقل قول:
برای انرل می تونید کد هایی بنویسید که به خود انجین اضافه بشن


منظورتون نوشتن Plugin براي اديتور هست !!!

نقل قول:
این مثال کلی بود که میگه انرل قدرتش تا این قدره در حالی که شما در یونیی فقط می تونید برنامه برای بازی خودتون بنویسید. همین.پس این نشون می ده که تو انرل محدودیت برنامه نویسی ندارید


اگه UDK هيچ محدوديتي برا ساخت بازي نداشته باشه ...
توي يونيتي محدوديت براي ساخت هيچ چيز نداريد ... تو يونيتي ميتونيد حتي برنامه هاي كاربردي ( مثل برنامه هاي سه بعدي ) بسازيد ... اونهم تحت وب ...

نقل قول:
بعنی شما اینجور که می گید تا کتابخانه ها نباشن برنامه نویسی نمیشه ؟!!! این حرف مسخره ایی هست و یک بازی نویس حرفه ای اصلا به این ها تکیه نمی کنه


چه جالب يعني يه برنامه نويس حرفه اي نبايد به كتابخونه هاي دات نت تكيه كنه اونوقت بايد به مه و پارتيكل و تله پرت و اينچيزا تكيه كنه !!!

ضمنا اگه هدفتون ساخت بازي هاي تكراري با گيم پلي هاي قديمي هست بله همون امكانات كدنويسي UDK كافيه اما اگه ميخوايد بازيتون منحصربه فرد باشه ( مثل كاري كه تو بازي GC Palestine انجام دادن ) و كارهاي عجيب تو بازيتون انجام بديد اون موقع قضيه فرق ميكنه ...

نقل قول:
بازی ها در نهایت مشخص کننده ی قدرت یک موتور هستن ، یک تیم حرفه ای سعی میکنه از تمام قدرت یک انجین استفاده کنه تا بازی قویتری ارائه بده ، حالا یونیتی به نوبه ی خودش ، آنریل هم به نوبه ی خودش، شما میگین بازی های آنریل بهتر ، پس امکانات و قدرت آنریل بیشتر بوده که محصول نهایش هم بهتر بوده دیگه.
من خودم چون بازی فالوت رو دیدم ، جذب Gamebryo LIghtSpeed شدم و الان باش کار میکنم ، پس نمیشه گفت بازی ها ربطی به موتور ها ندارن ، اون قابلیت های موتور هاست که تو بازی ها جلوه دارن.
میگی سرعت رندر ، خوب بازی سرعت خوبی داره .
مبگی نور ، بازی جلوه پیدا میکنه.


ببين دوست عزيز يك بازي شايد بتونه يك گوشه از قابليت هاي انجين رو نشون بده ... خب موتور بازي Gears Of War 1 و Gears Of War 2 تقريبا يكيه ولي كدوم بهتره ؟
يك بازي نميتونه نهايت قدرت انجين رو نشون بده ... اين قضيه در مورد يونيتي هم صادق هست و البته اين رو هم بايد توجه كنيد كه كاربراي يونيتي بيشتر افراد مستقل يا گروهاي چند نفره هستند و نميشه ازشون انتظار بازي در اون حد داشت ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


جمعه 21 خرداد 1389 - 00:51
پاسخ بصورت نقل قول
1. اول چرا بعد از کلی حرف هنوز من نتوانسته ام متوجه شما بکنم که udk همان unreal هست؟!!! با تفاوت اینکه udk به دلیل همراه بودن با ابزارهایی این اسم را داره ، هر وقت من بتوانم این مطلب را متوجه شما کنم توانسته ام دیگر حرف هایم را هم بزنم . در مورد اینکه کم تر را ساپورت کنه یا بیشتر یک مثال بزنم ، شما میرید یک هاست می خرید که از php 5 پشتیبانی کنه یا یک هاستی که از php 1 پشتیبانی می کنه؟!! خوب معلومه می رید سراغ دومی بخاطر اینکه این php امکان این را هم دارد که اسکریپتهای برای php 1 هم اجرا کند ولی اولی امکان اجرای کد های دومی را ندارد . بحث شیدر یونیتی و انرل هم مثل همینه ، معلومه که کسی که به سراغ یونیتی می رود تصمیم گرفته است که من بازی تجاری نمی خواهم بسازم یا اگر می سازم فقط درون کشور و با فروش متوسط . این تصمیم یک یونیتی کار است و واقعا هم بیشتر از یونیتی انتظاری نیست نه اینکه بخواهم این انجین را بکوبم نه انجین خوبیه ، ولی به پای این نمی رسه ، کلا مقایسه شما اشتباه است ، چون این دو انجین هم سطح نیستن و حتی در یک نسل هم قرار ندارند . شما از یونیتی چی می خواهید که نمی شه در انرل انجام داد؟

این هم که می گید برم ادیتور بسازم ، مگر دلم درد می کنه ، ادیتری به این کاملی را ول کنم باز برم ادیتور بسازم. Shocked وقت تلف کردنه ، یعنی قدرت یک انجین تو سایت یک ادیتور جدید تو انجینه؟!! واقعا که حرف شاخداریه ، ولی شدنش را میشه فقط کافیه بشینی و ببینی تو سرس انرل چی هست و اینجور چیزاش را یاد بگیری چرا که نشه. وقت گیره و مقرون به صرفه نیست ، شما از یک انجین چی انتظار دارید ؟؟ اینا بگو شاید شما یک چیز خاصی انتظار داری؟؟؟
دوم اینکه می گید انرل چی داره که یونیتی نداره ؟؟؟ خوب این حرف اشتباه است ، یونیتی هیچی نداره ، یک انجین سادس که باید از اول شروع به نوشتن تمامی موارد مثل مه ، هوش مصنوعی ، حرکت کاراکترها ، ماشین ها و ... بکنی ، نه اینکه بخواهم بگم تو انرل نمی نویسیم ولی حد اقل خیلی از موارد را نیاز نداریم از اول بنویسیم ، اینم اشتباهه که بگید من شاید از این چیزی که اماده بهم بده نیازم اونور تر باشه ، شما برای مه اضافه می کنید به محدوده مورد نظر و تنظیمش می کنید که چه حجم خوبی هم داره ولی این کار را اصلا شما نمی توانید به تنهایی در یونیتی انجام بدید و اگر هم انجام بدهید یک زمان زیادی برده یا اینکه حجم چندانی نداره یا اصلا حجم نداره.
در مورد اپدیتم که برای شما خنده داره ، باید هم بخندید چون قصد ندارید بگید انرل قویتره بحث اینه که بگید یونیتی راسته انرله؟ دقیق از حرفهای شما من این را برداشت کردم که می گید یونیتی کم و کاستی از انرل نداره فقط این کارشناسان معتبر خارجمی کمی عجوج مجوج بودن یونیتی را به حساب نیاوردن ، این یونیتی باید می شد اولین انجین جهان. یعنی به جای موتور را استار Confused . انرلم که قدرتی نداره و بدرد نمی خوره باید بزارنش جزو پرتی ها . Mad
اخه این چه طرز تفکر شماست ، ببین بیا از اول اول شروع کنیم شما برای انتخاب انجین می ری سراغ گرافیک بهتر یا نه ؟؟ می ری کی گرافیک خروجیش بهتره و سایه و ... بهتری می ده ؟ خوب انرل قبول داری یا نه تو جوابت بگو
همین دلیل اصلی برتریت انرل دیگه هیچ چیزی هم نمی خواهد .
اما بعد از اون بحث برنامه نویسی هست که برنامه نویسی برای هر انجینی محدودیت نداره چون کدها محدودیت ندارن و شما می تونید برای هر چیزی کد اختصاصی بنویسید و حتی تو انرل می تونید کدی را به سرس پچ کنید ولی در یونیتی نمی تونید ، اینم یک امتیاز دیگه به نفع انرل ، قبول دارید یا نه
همینه بسن برای ساخت بازی ولی یک انجین خوب همین ها نیست باید به شما ابزارهاییی مثل مه و ... را در اختیارتون بگذاره که انریل حجم دار به شما می ده ، ابزاری مثل متریال انرل می دونید چقدر بدرد شما می خوره ، نمی دونید همین متریال انرل باعث سبکی مرحله میشه کیفیت مرحله را در دستش داره و کلی چیز که همین متریال انجام می ده ولی این تو یونیتی باید با تکسچر برنامه نویسی انجام بگیره که کلی وقت صرف شده و شاید به شبیه کیفیت انرل هم نرسد. و...
این یک امتیاز دیگه چی می خواهید .



عزیزان به خدا این udk همان unreal هست برای اثبات سری به سایت epic بزنید و کمی از توضیحات را بخونید ، unreal engine 3 ، انجینش udk هست مدش ادیتور همراه Unreal Tournament 3 است که این مدشه نه udk و یک ادیتور هم در کنار گیرز اف واره که بازم اونم مد سازه براش . این فقط با صرف دو دقیقه وقت و خواند این دو صفحه قابل فهمه
udn.epicgames.com
udk.com
http://www.unrealtechnology.com/
خوب برید و حتما بخوانید . این قسمت جدید گیرزم با همین انجینی هست که ما داریم باش کار می کنیم ، می گن توش حرکت محیط ها ، زلزله ، سیل گرفتن محیط و ... را هم داره.

دوما sandbox اسم ادیتور کرای هست و این مدساز کرای با اصل انجین تفاوت داره ولی اینا بدونید که از لحاظ ظاهری است و اسم هر دوشون سند باکسه ، پس نگید سند باکس را با کرای انجین مقایسه کنید ، این غلطه چون هردوشون یکین ، و اگه یک خارجی این تایپیک را ببینه به بیصوادیتون می خنده.

اصلا گفتم کرای یادم افتاد به شعار انجین های دست اول ، میگن تو انجینها سرعت انجام کار و راحتی کار مهمه و از افتخارات کرای همین راحتر بودن کاره و داشتن ابزار های بیشتر و کمتر برنامه نویسی کردن . اینم گفتم بدونید یا لا اقل حرفی می زنید قلش برید و یک سرچی بکنید و بال هوا حرف نزنید تا بعد.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
m_basij
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 19 شهريور 1388
تعداد ارسالها: 523
محل سكونت: داخل کد


جمعه 21 خرداد 1389 - 01:07
پاسخ بصورت نقل قول
اقای یونیتی ، یونیتی ویژگی خاصی نداره بلکه شما را در یک محیط برنامه نویسی که از همه زبان ها پشتیبانی می کنه و یک ادیتور رها می کنه که هر کاری دوست دارید بکنید و رها شده اید در این وسط ، مثل یک محیط خالی که هر جور دوست دارید می چینیدش، این یونیتی هست و ممکنه شما با تلاشتون به جاهای خوبی برسید ولی بیش تز از توان خروجی انجین که نمی رسید می رسید؟؟؟

در مورد سورس انرل هم کافیه برید لایسینس را بخونید یا نه اصلا برید تو پوشه src یا هر پوشه ای که دوست دارید و فایل های خود انجین ،( نه مدل و ... های انجین را ) با note pad یا ویژوال استادیو باز کنید ، همین حالا امتحان کنید. البته سورس باز به این معنا نه که شما ی تونید ازش دزدی کنید و سرس موتور رندرگرش را به شما داده باشه.
باشه تو یونیتی محدودیت هیچینباشه مگه می خواهیم با این انجین ها غیر از بازی بسازیم ، یک میلیارد پول بدیم که چی بریم و غیز از بازی بسازیم ؟؟ واقعا مسخره است.
چیزی غیر از بازی می خواهید که باید برید از اول با زبان برنامه نویسی بنویسید.
نه ما به مه و پارتیکل تکیه نکردیم ما به قدرت این انجین تکیه داریم .
عزیز تو انرل همه کاری میشه کرد میشه بازی دو بعدی ساخت ، میشه بازی استرا تژیک ساخت یا هر جوری که شما دوست دارید ، بازی هواپیمایی ساخت ، فقط باید برای تنظیمات کاراکتر و چگونگی نمایش دوربین کد بنویسی . همین.

_________________
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


جمعه 21 خرداد 1389 - 09:16
پاسخ بصورت نقل قول
سلام

آقاي m_basij شما باز حرف خودت رو تكرار ميكني ...
احتمالا خودتون هم نميدونيد منظورتون از گرافيك چيه Shocked يا فقط چون دمو و بازيهاي udk به نظرتون قشنگ اومده يا شايدم چشم بسته حرفهاي كاربراي قديمي آنريل رو تكرار ميكنيد !!!

بنده قبلا هم خدمتتون عرض كردم ...
اگه بحث سر قابليتهاي پيش فرض انجينهاست ، خب udk بهتره ... ما هم قبول داريم
اما اگه بحث سر توانايي اين انجينهاست ديگه بحث رو به مه و پارتيكل و ... نكشونيد !!!

در مورد اينكه گفتي udk همون آنريل ... كسي نگفت اين دو تا ربطی به هم ندارن ... قبلا هم گفتم udk فقط ورژن باينري موتور آنريل هست ... و به سرس دسترسي نداريد ... توي پوشه src هم كه فقط اسكريپت هاي پيش فرض هست ... عين اين ميمونه كه من پكيج اصلي يونيتي رو باز كنم بگم يونيتي اوپن سرس هست Smile
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
hamed_benz
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 4 شنبه 27 آبان 1388
تعداد ارسالها: 307
محل سكونت: شاهین شهر جوووووون


جمعه 21 خرداد 1389 - 09:58
پاسخ بصورت نقل قول
سلام
ما که ادعای سواد نکردیم ،
شما هر جا بری میتونی sandbox رو دانلود کنی ، اصلا و قتی بازی کرایسیس رو نصب میکنی ادیتور کرای هم باش نصب میشه ، ولی به این سادگی ها حتی نمیتونی کرای 2 رو هم گیر بیاری ، چه برسه به 3.

بحث UDK و Unreal هم همینه ، بله یک سری امکانات رو UDk به شما داده ولی تو همین سایت های که دادی هم بخونی ، میبینی UDk نسخه ی باینری آنریل هست ( تا جایی که تحقیق کردم نسخه ی باینری Unreal Engin 3 )
مشخصه ، آنریل آنجین 3 ای وجود داره ، و UDK باینری اون هست.

_________________
There Are 10 Types Of People In This World

Those That Understand Binary And Those That Don't

دانلود سریع و ساده از تمام آپلود سنتر ها :
http://rapidbaz.com/from/822936
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   اين انجمن قفل شده است شما نمي توانيد نامه جديدي ارسالي كنيد يا به نامه اي پاسخ دهيد و يا اينكه آنها را ويرايش كنيد.    صفحه 4 از 7 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |