Xhizors مدیر انجمن
تاريخ عضويت: 1 شنبه 19 ارديبهشت 1389 تعداد ارسالها: 251 محل سكونت: 127.0.0.1
3 شنبه 9 شهريور 1389 - 17:42 |
|
|
mms.4004,
خدا بيامرزه مادر بزرگ من رو كه ميگفت عجله كار شيطونه.چندماهه به دنيا اومدي برادر؟ واقعن انتظار داری تو 53 دقیقه جواب بگیری؟ 53 دقیقه یعنی رندر یک فریم با raytracer یا کامپایل 20 خط کد با devCPP .
فرمت فیلمباکس FBX زیادی گسترده ست. البته برای biped مشکلی نیست که دلیلش واضحه. اما برای bone نمیتونید از انیمیشن یه bone دیگه استفاده کنید. bone ها باید دقیقن مشابه هم باشند. یعنی:
تعداد boneها
سیستم وراثت bone ها(کدوم ریشهست، کدوم parent کدومه و کدوم child کدومه)
ماتریس transformation هر bone
اینکه هر bone دقیقن به کدوم ورتکس های مدل تاثیر میذاره.
اطلاعات keyframe هر bone.
اگه اینها رو داشته باشید و اسکلت جدید رو بر اساس اینها داشته باشید میتونیداز انیمیشن استفاده کنید. |
|
|