تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 951 محل سكونت: NoWhere Land
1 شنبه 12 دي 1389 - 16:15
آخه پسر خوب اگه کسی با گیم میکر بازی خوب نساخته که دلیل بدی گیم میکر نمیشه! باز جای شکر داره با گیم میکر میشه بازی ساخت. ما که ندیدیم کسی تا حالا با یه موتور 3D چیزی ساخته باشه! ( جز چند ... )
طرف کلی زحمت میکشه برا پی سی مینویسه، هیچ کی بازی نمیکنه اونوقت شما می خواهی برای کنسول بنویسی اونم DS!
بعدش هم رفتی سراغ سبک ادونچر که خیلی برنامه نویسیش سخته!
بعد چرا خاک پدرتو بیخود قسم میخوری! آخه WGM و DGM چیزی داره کسی بلد نباشه!
اگه کسی باهاشون کار نمیکنه چون کرک نشدن!
من خودم به خاطر Wii Game Studio مجبور شدم 250MB DevKit دانلود کنم، آخرش هم دیدم بدرد نمیخوره بی خیال شدم!
لطفاً چند پست پشت سر هم نده! پست قبلیتو ویرایش کن!
آقا بعضي ها نمي تونن برنامه نويسي كنن.اين يه واقعيتيه........
جرم هم نيست... چون كد نويسي مثل بقيه ي كارها تقريبا ذاتي است.مثلا خود من فقط انيميشن دو بعدي مي سازم.چون مي تونم فريم به فريم كار كنم(نمونه كارهام تو امضام هست)
بعضي هام نميتونن با دست طراحي كنن و پناه ميارن به سه بعدي سازي.
اينها هيچ كدوم دليل برتري يكي بر ديگري نيست. فقط طرف بايد از كار با برنامه ي مورد نظرش لذت ببره.
بذاريد دوستمون با هر چي راحته كار كنه.اتفاقا حرفشون در مورد زمان هم جالب بود.
هرچه برنامه ويژوال تر باشه زودتر نتيجه مي گيريد.
لزومي نداره همه برنامه نويس باشن....شايد يكي عشق بازي سازي داره و مثلا برنام ي
fpscreator كه همتون باهاش دشمنيد و متنفريد به دردش بخوره.
پس بذاريد هر كس خودش تصميم بگيره.چون هر كي خودشو بهتر مي شناسه.
به جمله ي زير دقت كن:
** هر كس آنچه را مي آموزد كه مي تواند - گوته **
_________________ وب سايت شخصي بنده.فقط ساخت انيميشن دوبعدي با بهترين كيفيت.
تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388 تعداد ارسالها: 146 محل سكونت: كرج
1 شنبه 12 دي 1389 - 21:08
آقا مهرداد ....
من كار اصليم آهنگ سازي و تدوين هستش با نرم افزار هاي :
avid
sonar
تا حالا هم موفق بودم و بازي سازي رو هم براي سرگرمي و كار جدا ميخوام نه براي حرفه چون من ديگه حوصله اينو ندارم دوباره از اول شروع كنم من براي بازي هم آهنگ ساختم براي دوستم
آقا اشكان ....
من ميدونم قصد كمك داشتين و ممنون ولي من از اول ديگه نميتونم شروع كنم از من ديگه گذشت
_________________ id : a.ch_editor
email : a.ch_editor@yahoo.com
-----------------------------------------
tel : 0912 3383875
تاريخ عضويت: 2 شنبه 15 خرداد 1385 تعداد ارسالها: 329 محل سكونت: My Computer
2 شنبه 13 دي 1389 - 00:51
من دقیقا متوجه مشکل شمانشدم ، اما فکر کنم منظورتون این بود که وقتی کلید رو در نوار Inventory قرار دادید حالا چطوری میشه ازش استفاده کرد .
فرض کنید میخواید با این کلید یک در رو باز کنید . ابتدا باید 2 فریم که یکی از اونها یک در بسته و دیگری یک در باز هستند رو وارد نرم افزار Adventure Maker کنید . بعدش به فریم در بسته برید و دور در hotspot کنید ( انتخاب کنید ) . حالا روی Manage Inventory Items که در قسمت سمت چپ نرم افزار قرار داره کلیک کنید و از این قسمت کلید رو انتخاب کنید و سپس با استفاده از Drag & Drop اون رو روی قسمتی از در که قبلا hotspot کردید بندازید . ( با استفاده از کلیک چپ این کارها رو انجام بدید ) وقتی این کارها رو انجام دادید به صورت اتوماتیک Hotspot Propetise باز میشه . در پنجره ی Hotspot Propertise از زبانه ی General گزینه ی Go to another frame رو تیک بزنید . حالا باید یکی دیگر از فریم هایی که قبلا در نرم افزار لود کرده بودید ( در باز ) رو انتخاب کنید و سپس OK کنید . به همین راحتی ...
تاريخ عضويت: جمعه 28 اسفند 1388 تعداد ارسالها: 146 محل سكونت: كرج
2 شنبه 13 دي 1389 - 12:05
ممنون
---------
فقط يك مشكل من اين تست رو روي House_far و House_Near و House_very_far انجام دادم
ولي
وقتي من كليد رو ميارم بعد انتخاب ميكنم وارد نوار Inventory ميشه وقتي انتخاب ميكنم از اين نوار پاك نميشه و مستقيم وارد فريم يعد ميشه .
---------
من ميخوام مثل تمام بازي هاي ادونچر ديگه وقتي كليد رو انتخاب ميكنم از Inventory پاك و فقط در رو باز كنه بگه در رو باز كرديد و وارو فريم دبگه نشه من خوذم كليك كنم وارد بشه
---------
وقتي هم كه يك بار انجام دادم و از Hf تا hvf ميرم ديگه نميره و هر دفعه بايد كليد رو اجرا كنم نميخوام ايجوري بشه فقط يك بار
--------
راستي فارسي نداره كه من فارسي كنم مثلا : من چيزي نميبينم و فقط
English
catalan
dutch
france
german
hungarian
italian