تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
2 شنبه 27 دي 1389 - 19:03
ماهان ظاهرا اون جدول براساس حروف مرتب شده
ولی در کل آره ... من که خودم تجربه استفاده مکس و بلندر رو برا یونیتی دارم میتونم بگم یه چیزایی مثل bake کردن ao , lightmap , normalmap و ... تو مکس عذابه !! ولی تو بلندر چندتا کلیک هست ...
تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 1846 محل سكونت: USS Terra Nova
2 شنبه 27 دي 1389 - 20:09
Unity3D, اسمی بود ؟ هه خیط کردیم . در کل به yes و no ها توجه کنید. بلندر همه چیش ردیفه. ولی من با مکث حال می کنم.
_________________ I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
تاريخ عضويت: 4 شنبه 9 ارديبهشت 1388 تعداد ارسالها: 193
2 شنبه 27 دي 1389 - 20:40
واسه بلندر همش yesه!emadgh, اگه تونستی جاهاشونو عوض کنی که تونستی نتونستی هم نتونستی .یونیتی با اینکه اصلا چیزی به نام مدلسازی توش وجود نداره دیدید که چجوری وابسته ی بلندره.حالا بازم بگید یونیتی.این امتحانات تموم شه سایت رو میترکونم با بلندر
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
شنبه 1 مرداد 1390 - 18:24
ARASHIV,
1- فک کنم UDK فرمت fbx رو پشتیبانی کنه بنابراین بله ، میشه ...
2- خب بلندر نرم افزار کوچیکی نیست و شامل بخش های زیادیه ، اما در کل برای modeling شما شاید توی یه چند ماه بتونی یه سری مدل بزنی ولی خب نباید انتظار مدلهای خفن داشته باشی ولی همینطور که پیش میری وضع بهتر میشه و تجربه هم بیشتر ...