تاريخ عضويت: 4 شنبه 14 بهمن 1388 تعداد ارسالها: 229
4 شنبه 17 اسفند 1390 - 14:48
سلام به همه.
من حالت پیش فرض یه اسلحه در بازی دارم.
حالا میخوام یه اسلحه به بازی اضافه کنم.
با دستور inventorymanager.AddInventory
استفاده میکنم ولی نمیدونم چرا هنگ میکنه.
از تابع CreateInventory برای ساخت اسلحه دوم هم استفاده میکنم ، اسلحه ساخته میشه منتها اسلحه اولی مخفی نمیشه.کسی میتونی یه کمکی برسونه.
ممنون.
_________________ خدايا ميترسم از صورت هايي كه لبخند ميزنند اما نگاه مهرباني ندارند.
تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389 تعداد ارسالها: 53 محل سكونت: یاسوج
4 شنبه 29 شهريور 1391 - 06:04
این سایت آموزش جالبی داره.اول مدل تفنگ رو تو مکس میسازی بعد میاری تو UDK .تفنگ از صفر ساخته میشه و به احتمال زیاد هیچ اثری از آنریل تورنمنت(لعنت الله علیه)دیده نمیشه
http://www.magicstonestudios.com/tutorials/
تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 1846 محل سكونت: USS Terra Nova
1 شنبه 21 آبان 1391 - 22:15
ehsane, فرق زیادی با هم ندارن. البته من که خودم محیط واقعی unreal 3 رو ندیدم ولی خود epic میگه که udk دقیقا همون چیزی هست که ما باهاش کار میکنیم. البته خوب udk فقط یه نرم افزار compile شده است و شما نمیتونی فرا تر از چیزی که تعبیه شده بری، خود epic دسترسی به سورس داره و میتونه هر تغییری اعمال کنه فکر کنم این بزرگترین فرقه.
_________________ I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir
سلام یه سوال خیلی ابتدایی !!!
اینا یعنی چی
تکسچربک2)ذخایر ساخت بازی3) موتور توسع بازی4) نرم افزار ساخت بازی )5)api????
mod سازی
یه سوال دیگه direct x و open gl به چه دردی می خورند
تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386 تعداد ارسالها: 1846 محل سكونت: USS Terra Nova
2 شنبه 29 آبان 1391 - 21:33
ehsane, اینهارو با یه سرچ توی گوگل میتونی پیدا کنی. دفعه بعد بهتره که اینکارو کنی و اینکه جای این سوال توی اینجا هم نیست.
1. تکسچر پک میتونه مجموعه ای از تکسچر ها باشه که توی یک فایل آرشیو شدن.
2. ذخایر ساخت بازی مثل صدا ها، مدل ها، تکسچر ها، کد ها و ...
3. موتور بازی معمولا یک نرم افزار از قبل نوشته شده است که نرم افزار ساخت بازی از اون استفاده میکنه.
4. نرم افزار ساخت بازی یعنی اون نرم افزاری که باهاش بازیت رو درست میکتی.
5. API یعنی یکسری تابع که بهت اجازه انجام یکسری کار مشخص رو میدن. مثلا ترسیم متن.
6. بعضی از موتور ها قابلیت پشتیبانی از mod رو دارن. mod ها میتونن گونه ای تغییر یافته از یک بازی باشن و یا تغییر دهنده یک قسمتی از بازی.
7. OpenGL و DirectX یکسری API هستند که هر دوتاشون سطح پایین هستن ولی به شما رابط سطح بالا رو ارائه میدن. باهاشون میتونی به عملیات ترسیم بپردازی!
_________________ I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir