تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 شهريور 1390 تعداد ارسالها: 5
5 شنبه 8 دي 1390 - 17:25
بادرود
امیدوارم بتونیدبه من کمک کنید.ومنوراهنمایی کنیدبازی که در لینک زیرگذاشتم باچه برنامه یازبان برنامه نویسی ساخته شده است.تاجایی که میدانم فلش یا گیم میکرنیست.چندنمونه دیگرازبازیهایی که به همین صورت ساخته شده انددارم که حجمشان بالاتربودداخل پوشه آنهاهم که رفتم محتویاتشان مثل همین بازی بود.پوشه
image,dll.data.music,propertis,sound...
حجم بازی کمتر از3مگ هست
http://up.iranblog.com/images/g4oxtko9b7gk9xflv9.rar
اين نامه توسط goloshon در 5 شنبه 8 دي 1390 - 20:34 ويرايش شده است.
تاريخ عضويت: شنبه 5 شهريور 1390 تعداد ارسالها: 119 محل سكونت: Fars
5 شنبه 8 دي 1390 - 22:43
goloshon نوشته:
بادرود
امیدوارم بتونیدبه من کمک کنید.ومنوراهنمایی کنیدبازی که در لینک زیرگذاشتم باچه برنامه یازبان برنامه نویسی ساخته شده است.تاجایی که میدانم فلش یا گیم میکرنیست.چندنمونه دیگرازبازیهایی که به همین صورت ساخته شده انددارم که حجمشان بالاتربودداخل پوشه آنهاهم که رفتم محتویاتشان مثل همین بازی بود.پوشه
image,dll.data.music,propertis,sound...
حجم بازی کمتر از3مگ هست
http://up.iranblog.com/images/g4oxtko9b7gk9xflv9.rar
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
جمعه 9 دي 1390 - 00:05
سلام
goloshon,
اگه سوالتون اینه که اینجور بازیها رو با چه انجینی یا زبان برنامه نویسی میشه ساخت ... فکر میکنم با همون گیم میکر و فلش هم میشه این جور بازی ها رو ساخت البته اگه مشکل فنی نداشته باشید نوشتن اینجور بازیها تو زبونهایی مثل C++ و C# هم کار سختی نیست ...
اما اگه سوالتون اینه که دقیقا این بازی با چی ساخته شده ... خب چه فرقی میکنه !! شما فرض کن با C++ نوشتن ...
تاريخ عضويت: 5 شنبه 24 شهريور 1390 تعداد ارسالها: 5
جمعه 9 دي 1390 - 02:03
بادرود
چندماه ی پیش به طور اتفاقی خونه یکی از اقوام دستگاه(کنسول)سگاه رو دیدم یاد گذشته برام زنده شداون زمان که چه فکرهایی برای بازی های مختلف داشتیمو حتی بازی روبرپایه افکارخودمون جلومیبردیم.خوب اینکه چطوراین بازی هااجرامی شدندعلامت سوال بزرگی بود.سالها گذشته کامپیوترودنیای اینترنت چی بهترازاین که بتونم اون ایده هاروپیاده کنم عضواین سایت شدم برای همین بعداززیروروکردن بخشهای مختلف به این نتیجه رسیدم برای من که دنبال ساخت بازیهای دوبعدی اونم برپایه علاقه خودم هستم نیازی به کار باموتورهای گردن کلفت ونرم افزارهای سنگین سه بعدی نیست رفتم سروقت فلش که خوب زیادنتونستم باهاش ارتباط برقرارکنم!گیم میکرانتخاب بعدی بودکه دارم کار میکنم ازهمون اول فهمیدم که زبان برنامه نویسی اهمیت زیادی داره خوب این زبان روهم شروع به یادگرفتن کردم فوتوشاپ هم که 2سالی میشه کارمیکنم فکرکردم تااینجای مسیررودرست امدم تااینکه یه پک بازی دوبعدی ازسری نرم افزارهای(لرد2007)به دستم رسیدبازیهابانرمی خوبی اجرامیشن فیزیک خوبی دارندکه دربازیهای ساخته شده باگیم میکرندیدم!سبک وسیاق بازی هایی که میخوام بسازم به همین صورته.چندسوال برام پیش آمدکه خوب کجا بهترازهمین سایت.(باتوجه به صحبت های بالا)آیا مسیریکه دارم میرم درسته؟این بازیها باموتورخاصی ساخته شدند؟ازچه زبان برنامه نویسی استفاده شده؟آیامیشه به طورمستقیم بازبان برنامه نویسی بازی ساخت(بدون نیازبه موتور)؟این نکته روهم اضافه کنم کاربافایلهای gifروهم بلدم یعنی بابرنامه GIF Animatorکارکردم.فکرکنم دیگه بتونبد یه راهنمایی درست حسابی به من بکنید
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
جمعه 9 دي 1390 - 02:55
Ali, ما بیشتر
goloshon,
درود بر شما دوست عزیز ،
انتخاب یه ابزار یا زبان برا ساخت بازی به خیلی عوامل بستگی داره ، همونطور که قبلا هم گفتم این بازی که شما قرار دادید رو میشه با همون فلش یا گیم میکر ساخت ...
اما اگه بخواید خودتون از پایه بازی رو بنویسید بله بدون موتور هم میشه ، خود موتورها هم با زبان هایی مثل C++ نوشته میشن ...