|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
AshkaN_666i پیر بازی سازی
تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389 تعداد ارسالها: 952 محل سكونت: NoWhere Land
4 شنبه 21 دي 1390 - 14:35 |
|
|
خوبه, گیم پلی جذابی داره, مخصوصاً اون غوله که از تو زمین در میاد!
فقط چند مورد به ذهنم میرسه! کلاً بازیای Role-playing چند تا ویژگی دارن که من هیچ کدومشون رو تو این بازی ندیدم! اول این که مبارزه ها خیلی کوتاهه و دشمنا زود میمیرن, معمولاً این بازی ها به خاطر مبارزه هاشون معروفن, یعنی بازیکن باید با توجه به Ability های کارکتر مثل مجیک و ... و استفاده به موقع از آیتم ها جنگ رو مدیریت کنه, که متاسفانه تو بازی شما اینگونه نیست!
مورد بعدی سطح یا همون Level کارکتره که با توجه به اون میشه تعیین کرد که کارکتر توانایی جنگیدن با چه موجوداتی رو داره و یا از چه آیتم هایی میتونه استفاده کنه!
امیدوارم تو نسخه نهایی, این مشکلات رفع شه, چون این چیزا تو موفقیت یه بازی نقش آفرینی خیلی خیلی موثره!
--------------------------------------------------------------------------------
راستی وهاب جان یه سوال هم دارم:
من چند وقته می خوام با neoaxis کار کنم, می خواستم ببینم شما که هم با یونیتی و هم با neo کار کردین, میشه یه توضیحی در مورد مزایای neo نسبت به unity بدید!
ممنون! |
_________________ -
If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes |
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 2 از 5 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه قبلي 1, 2, 3, 4, 5 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|