Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی با نرم افزار Unity -> بازی تجاری با یونیتی؟
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 مهر 1391 - 18:41
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
ضمن تایید تمام حرف های Unity3d محترم، فقط بگم UDK از Deferred rendering پشتیبانی می کند.


Deferred Rendering رو فک کنم اولین بار تو دمو samaritan پیاده کردن اون هم برا DX11

توی لینک زیر هم تو بخش Feature های UE3 و نه UDK نوشته Direct3D 11 only
http://www.unrealengine.com/features/lightmass/

جایه دیگه ای هم من ندیدم برا همین شک داشتم ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
SBS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 53
محل سكونت: یاسوج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 18:45
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
فکر کنم تو به پوینت لایتی که لایت مپ میکنه میگی ریل تایم !

نه من به Dominant Light میگم ریل تایم.نکنه فکر کردی فقط پوینت لایت داره.
نقل قول:
اگه برای رسیدن به نتیجه خاصی بود که هیچ ولی این بحث ها همیشه بی نتیجه می مونه

ما به نتیجه میرسونیمش Very Happy
king_of_persia, مطمئنی سرعتش 1/20 C++ هست؟ Embarassed .قبول دارم زبونش دری وری هست.
بابا منم نگفتم UDK خداست گفتم شاید بشه باهاش یه کارایی کرد.نه قصدم به هم ریختنه نه...
فقط میخواستم بحث کنیم ببینیم کدوم انجینی که الان در دسترس ماست میتونه یه کم به FrostBite2 نزدیک باشه
حالا شما میگید UDK خوب نیست؟نظر شما رو کدوم انجینه؟بابا چرا جنجالی میکنید بحثو Surprised
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 مهر 1391 - 19:01
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
حالا شما میگید UDK خوب نیست؟نظر شما رو کدوم انجینه؟


فقط موتور که نیست عزیز من ، شما جنبه های دیگه رو هم در نظر بگیر ، از Game Design , داستان گرفته تا مدلسازی و انیمیشن و صداگذاری و خیلی چیزهای دیگه ... اینها همه کلی نیرو میخواد و هزینه و خرج داره ... کل بودجه بنیاد ما هم نمیتونه از پس اش بر بیاد ...

حالا شما چرا گیر دادی به BF3 ؟ Very Happy
من و شما فعلا همین Farm Frenzy که اون اول گفتی رو بسازیم کافیه ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
MahanGM
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 20 شهريور 1386
تعداد ارسالها: 1846
محل سكونت: USS Terra Nova


1 شنبه 23 مهر 1391 - 19:14
پاسخ بصورت نقل قول
سلام. وهاب این بحث خوبیه! الآن ما خودمون تو یه چند راهی گیر کردیم برا اینکه این صنعت انقدر اینجا ضعیفه که نمی دونیم چیکار کنیم.

من در مورد UDK فقط می تونم یه چیز بگم. توی گوگل هم اسمش رو یه سرچ بزنی یه عالمه ویدئو میاره:
http://en.wikipedia.org/wiki/Afterfall:_InSanity

حامد، اگه چیزی بخوای که گرافیکش در حال حاضر از همه بهتر باشه همین UDK انتخاب مناسبیه. موضوع اینه که هنوز کسی نتونسته یه محصول قابل فبول باهاش بده بعد هرکی میاد یه تٍز میده. با UDK میشه بازی خوب ساخت مثلا تو سطح همین Afterfall ولی باهاش نمیشه BF ساخت. امین هم گفت، ما اگه سورس انجین هم داشتیم چون از این کار اطلاعی نداریم بدردمون نمیخورد.

Unity3D فقط برای عنوان های Indie مناسبه. کار باهش هم ساده است و برای اینکه میشه یک نفره باهش کار کرد و نتیجه گرفت خوبه. از 1500 دلار هم نباید انتظار یه رندر فضایی داشت، تو همین سطح هم بنظر من عالیه.

مشکل ما اینه که کار بلد نیستیم (از جمله خودم). اگه تونستیم هروفت یه Afterfall درست کنیم با UDK، اونموقع زمان این رسیده که بگیم ما یه انجین خفن تر میخوایم چون میخوایم به بازی خفن تر درست کنیم.

_________________
I have a dream that little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. I have a dream today
هیچ راه فراری نیست!
http://www.dreamfactory.ir


اين نامه توسط MahanGM در 1 شنبه 23 مهر 1391 - 19:24 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
SBS
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: جمعه 24 ارديبهشت 1389
تعداد ارسالها: 53
محل سكونت: یاسوج


1 شنبه 23 مهر 1391 - 19:14
پاسخ بصورت نقل قول
باید قله ها رو دید تا بتونیم وسطای راهو بریم.حالا شما Farm Frenzy رو میبینی من BF3.مهم اینه کی به هدفش میرسه!
انصافا یونیتی از 1500 دلار امکاناتش بیشتره
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
شهروز
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: جمعه 16 مرداد 1383
تعداد ارسالها: 3279
محل سكونت: Germany


1 شنبه 23 مهر 1391 - 19:30
پاسخ بصورت نقل قول
اگر نظر آخر منو بخواید، یونیتی هنوز خیلی کارها میتونه بکنه که ما توانایی انجامش رو نداریم. هر موقع تونستیم از نهایت قدرت یونیتی استفاده کنیم میتونیم بگیم آماده پیشرفتیم.

_________________




استدیوی نرم افزاری بلوبالک
www.Bluebulk.info
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ديدن وب سايت كاربر
 

نويسنده
پيغام
Unity3D
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388
تعداد ارسالها: 1034


1 شنبه 23 مهر 1391 - 20:08
پاسخ بصورت نقل قول
نقل قول:
باید قله ها رو دید تا بتونیم وسطای راهو بریم.حالا شما Farm Frenzy رو میبینی من BF3.مهم اینه کی به هدفش میرسه!


اگه قله شما BF3 هست باید ببینی تو کدوم زمینه تخصصی میخوای فعالیت کنی ...
اگه برنامه نویس هستی خب من فکر میکنم UDK یا هر موتور دیگه به این هدف نزدیکت نمیکنه ...
چون من اگه DICE بودم ! و هدفم تو پروژه بعدی گرافیک خفن تری بود برای پروژه بعدیم چند تا برنامه نویس خفن گرافیک استخدام میکردم نه اسکریپت نویس UDK ...
البته از نظر کار اقتصادی توی ایران هم UDK و هم Unity رو تایید میکنم ...
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
AshkaN_666i
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: 5 شنبه 27 آبان 1389
تعداد ارسالها: 952
محل سكونت: NoWhere Land


1 شنبه 23 مهر 1391 - 21:15
پاسخ بصورت نقل قول
یعنی بازم "UDK یا Unity" ؟
البته این بار یا cry هم اضافه شده! Very Happy

امین جان بیخود وقت خودتو تلف نکن. اگه قرار بود همه از تجربیات دیگران استفاده کنن, اینقدر تو دنیا جرم و جنایت ... نبود. بعضیا واقعآ خودشون باید مسیر اشتباه رو برن تا بفهمن که کارشون اشتباست.

یه نکته دیگه هم که به ذهنم میرسه: یعنی واقعاً همه چیز بازی گرافیکشه. دوستانی که انقدر گرافیک CoD رو به رخ می کشین, یه بار شده به شخصیت پردازی فوق الاده, موسیقی زیبا, داستان قوی و ... CoD هم نگاه کنید.

کاش اینو می فهمیدیم که بازی سازی یه هنره مثل فیلم سازی, هر کی یه وبکم گیرش اومد فیلم ساز نمیشه.

حالا هر کی ندونه فکر می کنه Frostbite بدی ما BF3 می سازیم.
Very Happy

_________________
-

If you say pls, because it is shorter than "please", I will say no, because it is shorter than yes
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
vahab
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: 3 شنبه 5 ارديبهشت 1385
تعداد ارسالها: 474
محل سكونت: کرج


2 شنبه 24 مهر 1391 - 01:10
پاسخ بصورت نقل قول
MahanGM, آره ماهان بحث خوبیه در صورتی که به نتیجه برسه و دوستان تعصبی برخورد نکنن
منم نظر خودمو اعلام می کنم : یونیتی و UDK برای کار در ایران بهترین گزینه هستند
حالا انتخاب بین این دو تا به نوع پروژه و هزینه و تعداد افراد درگیر پروژه بستگی داره Rolling Eyes

_________________
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

WWW.Duw-Studio.Ir

WWW.YeganehAfzar.Ir

بازی رایانه ای پروانه
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
ahahah
در حال رشد
در حال رشد


تاريخ عضويت: 2 شنبه 4 بهمن 1389
تعداد ارسالها: 41


2 شنبه 24 مهر 1391 - 23:54
پاسخ بصورت نقل قول
اطلاعات تکمیلی :

انجین یونیتی با دارا بودن منابع اموزشی زیاد / کد نویسی و ادیتور ساده / قیمت متعادل /امکانات کامل / پشتیبانی عالی /خروجی گرفتن ساده و خروجی برای اکثر پلت فورم ها/ آپدیت های متداول و عالی که هر آپدیت تحولات زیادی در انجین بوجود میاورد /رندر مناسب / و....
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 4 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |