|
یه مشکل تو کد نویسی
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نويسنده |
پيغام |
Unity3D مدیر انجمن
تاريخ عضويت: 2 شنبه 23 آذر 1388 تعداد ارسالها: 1034
5 شنبه 21 دي 1391 - 23:19 |
|
|
کتابخونه tao دیگه Discontinue شده و جاش رو OpenTK گرفته ...
البته OpenTK هم مدت زیادی هست که release نداشته ولی باز بهتره ...
در مورد معماری Component که خدمتت عرض کردم اگه توی اینترنت جستجو کنی مطلب زیاد هست
اما طرح کلی اینه که برای ساخت entity ها تو بازی شما یک کلاس دارید که مجموعه ای از کامپوننت ها رو توی خودش داره ( کامپوننت ها میتونن کم و زیاد بشن تا یه entity خاصی رو بسازن ) ...
مشکلترین بخش تو این نوع طراحی ، ارتباط بین کامپوننت ها هست ...
متد GetComponent رو یه نمونه خیلی ساده اش رو اون بالا نوشتم اگه دقیق بگی مشکل چیه بهتر میتونم کمک کنم ...
در مورد لود کردن تکسچر هم با خود system.drawing میشه ... نمونه :
كد: |
int tex0 = GL.GenTexture();
Bitmap bmp = Bitmap.FromFile(@"C:\myImage.png") as Bitmap;
Rectangle bmpRect = new Rectangle(Point.Empty, bmp.Size);
BitmapData bmpdata = bmp.LockBits(bmpRect, ImageLockMode.ReadOnly, PixelFormat.Format24bppRgb);
GL.BindTexture(TextureTarget.Texture2D, tex0);
GL.TexImage2D(TextureTarget.Texture2D, 0, PixelInternalFormat.Rgb, bmpdata.Width, bmpdata.Height, 0, PixelFormat.Bgr, PixelType.UnsignedByte, bmpdata.Scan0); |
|
|
|
بازگشت به بالا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
صفحه 1 از 2 |
تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد برو به صفحه 1, 2 بعدي
|
|
شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد. شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد
|
|
|