imansham در حال رشد
تاريخ عضويت: 4 شنبه 29 تير 1390 تعداد ارسالها: 36
2 شنبه 28 اسفند 1391 - 23:21 |
|
|
سلام . من یک بازی ساختم که کل کاراکتر کنترلر و ... شو خودم ساختم . یعنی از کاراکتر کنترل های یونیتی و ... استفاده نکردم .
روی کاراکترم یک کلایدر انداختم از نوع کپسول کلایدر که توی اجسام ثابت نره . ولی نمیدونم چرا با اینکه کلایدر گذاشتم بازم مثلا توی مکعب میره !
بعد واسه همین از کامپوننت Rigidbody استفاده کردم . یکم باهاش ور رفتم . الان کاراکترم توی اجسام دیگه نمیره و مشکلم حل شده .
اما یک حس غریبی بهم میگه که این روش استانداردی نیست !
نمیدونم راهی که انتخاب کردم درسته یا نه ؟
اگه شما بودید چیکار میکردین و این مشکلتون رو چجوری حل میکردین.
درضمن نگید که از کنترلر های پیشفرض یونیتی استفاده کنم.
اگه یک کنترلر خودتون طراحی میکردین و میخواستین سعی کنین که کلایدرش توی سایر اشیا نره چیکار میکردین ؟ آیا راه من درسته ؟ استاندارده که از RigidBody استفاده کردم ؟ |
|
|