Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> ساخت بازی های کامپیوتری به وسیله نرم افزار Game Maker -> یک 3D Gamestudio کار کمکمون کنه لطفا...!
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه 1, 2  بعدي

یک 3D Gamestudio کار کمکمون کنه لطفا...!
نويسنده
پيغام
مهمان







جمعه 24 تير 1384 - 21:41
پاسخ بصورت نقل قول
برای ساخت یک محیط مه آلود در این نرم افزار چه کاری باید انجام داد؟ خیلتون راحت که من برنامه نویسی این نرم افزار را فول هستم . فقط در طراحی محیط ها مه آلود کمکم کنید.ممنون

ستاره ،
setareh@pacificsys.net
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


شنبه 25 تير 1384 - 10:56
پاسخ بصورت نقل قول
تا اونجایی که بنده اطلاع دارم ساختار داخلی نرم افزار 3DGS بصورت Portal Based هست و تو این سیستم Fog زیاد معنی دار بنظر نمیرسه... با این وجود چنانچه قصد طراحی محیط های Outdoor وسیع رو دارید میتونید از امکانات FOG نرم افزار واقع در منوی File > Map Properties > Fog ( 1-2-3-4) RGB استفاده کنید...

توضیح کاملتر :

Map Properties - Opens the map properties window, where you can choose or create the WDL script file, pick the Palette, and determine the engine Nexus size for your map, the Sun angles, and the Fog, Sun, and Ambient light colours. The nexus size depends on the biggest level in the game, and must be increased if ever a nexus too small message appears. The palette is taken from a PCX or BMP file or from a RAW file generated by the Build process. All 8-bit textures must be adapted to it. A palette is always needed, even if only true colour textures are used. All colours are RGB values in the 0..255 range. Sun light is emitted by the sky box around the level.

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهمان







شنبه 25 تير 1384 - 18:19
پاسخ بصورت نقل قول
خیلی ممنونم علی جان . راهنمائیت خیلی کمکم کرد . البته نمی دونم تا کی می خواهی نحوه ساخت Heli3D را به من نگی !!!
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


شنبه 25 تير 1384 - 20:54
پاسخ بصورت نقل قول
Pacificsys عزیز ، در مورد راهنمایی که قابلی نداشت... در مورد heli3d هم عرض کنم که برای دستیابی به زمین های ناهموار مشابه چیزی که توی این دمو دیدید ، باید از دستورات Bump Map استفاده بشه... به این صورت که شما یک تکسچر ساده سیاه و سفید رو به محیط توسعه میدید و این تکسچر توسط موتور بازی به پستی ها و بلندی های محیط بازی تبدیل میشه...

در مورد اینکه 3dgs 5.12 از bumpMap پشتیبانی میکنه یا نه هم اطلاعی ندارم...


موفق باشید
علی

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهمان







شنبه 25 تير 1384 - 22:13
پاسخ بصورت نقل قول
باز هم ممنونم . من خودم دنبالش رو میگیرم ببینم قضیه از چه قراره . در دموهای نسخه 5.12 که من چیزی از ناهمواری ندیدم . یعنی فکر میکنم نگارش استاندارد این نرم افزار از Terrain که ایجاد پستی و بلندی میکنه پشتیبانی نمی کنه . احتمالا مجبور به خرید نسخه 6.0 این نرم افزار بشم . شما فکر میکنید چطور نسخه 6.0 را باید از سایت 3dgamestudio.com خریداری کنم ؟ شما کسی را میشناسید که اینکار را از طریق اون انجام بدهم ؟؟
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
مهمان







شنبه 25 تير 1384 - 22:51
پاسخ بصورت نقل قول
راستی علی جان . تو نسخه ریجستر شده Dark Basic رو داری ؟ من خیلی تعریف این موتور رو شنیدم . من میتونم این برنامه رو از طریق سایت شما تهیه کنم ؟؟

ممنون
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
redrat
متخصص ساخت بازی
متخصص ساخت بازی


تاريخ عضويت: جمعه 6 آذر 1383
تعداد ارسالها: 418
محل سكونت: in your mind


1 شنبه 26 تير 1384 - 00:24
پاسخ بصورت نقل قول
اگر می خواهید برم دنبالش
علی آقا لطفا آموزشهای این نرم افزارو ادامه بدید Shocked

_________________
(/_ _\)
(='.'=)
(")_(")

redrat return
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
Ali
مدیر کل
مدیر کل


تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383
تعداد ارسالها: 2984
محل سكونت: On the edge


1 شنبه 26 تير 1384 - 08:29
پاسخ بصورت نقل قول
در مورد مسایل مربوط به dark basic بهتره که از دوست عزیزم اسحاق سوال کنید... ایشون شما رو دراین زمینه راهنمایی میکنن...

در ضمن نسخه 6.0 نرم افزار 3dgs نسبت به نسخه 5.0 یک Downgrade به حساب میاد و این مساله ای هست که توی خود سایت عنوان شده....

_________________
پی سی گیمرز - آرشيو بزرگ بازی های کامپیوتری
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل ديدن وب سايت كاربر نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
مهمان







1 شنبه 26 تير 1384 - 17:59
پاسخ بصورت نقل قول
حتما Redrat عزیز ...

خبرش رو به من بده و لطفا بگو چطوری..... خب ؟

ممنونم
ارسال  بازگشت به بالا
 

نويسنده
پيغام
Meti
کاربر جدید
کاربر جدید


تاريخ عضويت: شنبه 8 مرداد 1384
تعداد ارسالها: 1


شنبه 8 مرداد 1384 - 14:04
پاسخ بصورت نقل قول
salam PDT_002
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 1 از 2 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه 1, 2  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |