من بعد از خوندن مطلب دوم طراحی بازی با GM تصمیم گرفتم کمی توصعش بدم و یک هوش مصنوعی معمولی به عنوان اولین کارم ارائه بدم . سعی کردم در Step هواپیماهای دشمنو مجبور کنم به هواپیمای خودم نزدیک بشن و برای اینکه حرکتشون مصنوعی و تیکه تیکه نشه از یک کانتر درون Step استفاده کردم که در هر 5 Step یکبار سعی کنند خودشون رو به مختصات هواپیمای من نزدیک کنند . البته اول می خواستم تیرهای دارای هوش مصنوعی کنم که خیلی ناجور می شد آخه تیرها دقیق می آاومدند دنبال من . به هر حال سورسشو اینجا اپلود کردم نظرتون رو خوشحال می شم بشنوم .
تاريخ عضويت: شنبه 20 تير 1383 تعداد ارسالها: 2984 محل سكونت: On the edge
2 شنبه 10 مرداد 1384 - 18:43
دوست عزیز ، هوش مصنوعی شما جالب بود... چند تا پیشنهاد در این زمینه دارم که امیدوارم به بهتر شدن بازی شما کمک کنه...
اولیش اینه که تیرهای شما از نوک هواپیما بیرون نمیان... در واقع origin point ها درست تنظیم نشدن...
مورد دوم اینکه دشمنای شما هر 5 step سعی نمیکنن خودشون رو به ما نزدیک کنن بلکه این زمان برابر 100 step است... فکر کنم خودتون بتونید مشکل رو پیدا کنید...
در نهایت بهتره بجای استفاده از هوش مصنوعی برای نزدیک کردن دشمنان ، هوشی طراحی کنید که به دشمنان قابلیت حرکت تصادفی بده... اینطوری جذابیت بازی بالاتر میره...
در نهایت بهتره بجای استفاده از هوش مصنوعی برای نزدیک کردن دشمنان ، هوشی طراحی کنید که به دشمنان قابلیت حرکت تصادفی بده... اینطوری جذابیت بازی بالاتر میره...