Kochol متخصص ساخت بازی
تاريخ عضويت: شنبه 1 مرداد 1384 تعداد ارسالها: 298
4 شنبه 27 تير 1386 - 21:01 |
|
|
سلام
دستوراتش مربوط به سیستم عامله البته من سی کار کردم فقط.
یعنی شما به سیستم عامل می گید که این پنجره فول اسکرین هست و ویندوز هم کشیدن تمام چیزهای تو صفحه مثل استارت و پنجره های دیگه رو تعطیل می کنه به خاطر همین هم سرعت تو تمام صفحه یه مقدار بالاتر هست.
این کار تو دایرکت ایکس اتوماتیک هست ولی تو اپن جی ال خودت باید انجام بدی حتی اگر پنجره را از فول اسکرین در بیاری و به ویندوز نگی که از فول اسکرین در اومده می بینی پشت صفحه ات همه سیاه هست.
این کد هم وقتی پنجره می کشی می گه که فول اسکرین باید باشد.
البته این کدی هست که تو انجینم استفاده کردم و شاید زیاد واضح به نظر نیاد.
كد: |
if(m_bFullscreen)
{ // Az Windowed be Fullscreen
DEVMODE dmSettings;
memset(&dmSettings,0,sizeof(dmSettings));
if(!EnumDisplaySettings(NULL,ENUM_CURRENT_SETTINGS,&dmSettings))
{
io::Logger::Log("Could Not Enum Display Settings.", E_LM_Error);
return;
}
dmSettings.dmPelsWidth = m_iWidth;
dmSettings.dmPelsHeight = m_iHeight;
int result = ChangeDisplaySettings(&dmSettings,CDS_FULLSCREEN);
if(result != DISP_CHANGE_SUCCESSFUL)
{
io::Logger::Log( kge::io::E_LM_Error ,
"The Display Mode(%ix%i) Not Compatible." ,
m_iWidth , m_iHeight );
return;
}
}
|
و برای خروج از فول اسکرین.
كد: |
ChangeDisplaySettings(NULL, 0);
|
|
_________________ Kochol Game Engine
[img]http://barnamenevis.org/forum/image.php?type=sigpic&userid=6875&dateline=1258101798[/img] |
|