تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386 تعداد ارسالها: 1212
5 شنبه 12 مهر 1386 - 13:42
در واقع یه الگو برای ساخت بازی که هیچ عیب و نقصی نداشته باشه و بازیساز رو هدایت کنه .
اینجوری محصول (بازی) راضایت مشتری (مردم یا برگزار کننده مسابقات) رو راضی نگه می داره (حد اقل).
یه مثال خوب (بد) بازی "رانندگی در تهران" که حتی از لحاظ برنامه نویسی فوق العاده ضعیف بود تا جایی که به سیستم آسیب می زد! (دسکتاپ رو به هم می ریخت)
ولی اگر یک استاندارد وجود داشته باشه جلوی ورود چنین محصولاتی (...) رو می گیره .
و بلعکس یک راهنماست برای کسانی می خواهند محصول سالم ارائه بدن .
خوب بید؟
_________________ تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<