smit کاربر جدید
تاريخ عضويت: 2 شنبه 22 آبان 1391 تعداد ارسالها: 18
شنبه 18 آذر 1391 - 14:23 |
|
|
سلام
می خواستم بپرسم که آیا می تونیم برای یک آبجکت از دو raycast استفاده کنیم؟
لطفا با کد جواب بدید.
مثلا من کد زیر رو نوشتم ولی کار نمی کنه و وقتی نصف اون رو حذف می کنم مثلا اشعه مربوط به سمت چپ رو حذف می کنم به درستی کار می کنه!!
كد: |
var hSliderValue:int = 2;
var MovingSpeed : int = 2;
function Update () {
var hit : RaycastHit;
var right = -transform.TransformDirection(Vector3.forward);
var left = transform.TransformDirection(Vector3.forward);
transform.Rotate(0,0,Input.GetAxis("Mouse X")*hSliderValue);
transform.Translate(0,0,Input.GetAxis("Vertical")*MovingSpeed*Time.deltaTime);
//Compute the Right hand side
Debug.DrawRay(transform.position , right * 0.025 , Color.green);
if(Physics.Raycast(transform.position, right, hit, 0.025)){
if(hit.collider.gameObject.name == "right" && Input.GetAxis("Vertical")<0 ){
MovingSpeed = 0;
}
else {
MovingSpeed = 2;
}
}
//Compute the left hand side
Debug.DrawRay(transform.position , left * 0.25 , Color.red);
if(Physics.Raycast(transform.position, left, hit, 0.25)){
if(hit.collider.gameObject.name == "left" && Input.GetAxis("Vertical")>0 ){
MovingSpeed = 0;
}
else {
MovingSpeed = 2;
}
}
} |
|
_________________ یک انسان تنها وقتی می تواند به دیگری از بالا نگاه کند که می خواهد دست او را بگیرد و از زمین بلندش کند.
قابل توجه خیلی ها!! |
|