تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 فروردين 1386 تعداد ارسالها: 25 محل سكونت: همه جاي ايران سراي من است
5 شنبه 14 تير 1386 - 11:13
چگونه GUID بسازيم :
براي انجام اين كار برنامه هاي زيادي وجود دارد يكي از اين برنامه ها guidgen.exe است كه همراه با مايكروسافت ويژوال استديو در اختيارتان قرار ميگيرد به آدرس زير مراجعه كنيد : جايي كه پوشه ويژوال استديو را نصب كرده ايد : Common\tools
برنامه را اجرا كنيد ، گزينه DEFINE_GUID را انتخاب كرده ، و سپس دكمه New GUID را كليك كنيد . به اين ترتيب شناسه واحد يا همان GUID برايتان توليد مي شود حال دكمه copy را كليك كنيد تا اين شناسه در كليپ بورد كامپيوتر ذخيره شود حال كافي است كه آن را در ابتداي توضيحات الگوي خود اضافه كنيد .
در بخشهاي بعدي وارد مراحل كد نويسي براي استفاده از X فايلها خواهيم شد .
دوستاني كه تا اينجا كار را دنبال كرده اند در صورتي كه تا اينجاي كار سئوالي دارند يا نكاتي برايشان مبهم مانده لطفا تا وارد قسمت هاي بعدي نشده ايم سئوالهاي خود را مطرح كنند . در ضمن خوشحال مي شوم كه بدانم اين بحث مورد قبول چه تعداد از دوستان است .
تاريخ عضويت: 1 شنبه 26 فروردين 1386 تعداد ارسالها: 25 محل سكونت: همه جاي ايران سراي من است
شنبه 16 تير 1386 - 11:19
از دوستان كه نظراتشون رو درباره اين تاپيك دادن ممنونم . اگر كسي سوالي درباره اين قسمت نداره از يكي دو روز آينده به كد نويسي مي پردازيم .
با اميد روزي كه ايران در عرصه بازيهاي كامپيوتري يكي از توليدكنندگان بزرگ باشد .
تاريخ عضويت: 2 شنبه 21 آبان 1386 تعداد ارسالها: 117
5 شنبه 6 دي 1386 - 22:36
با سلام
بخاطر اشتباه لوپيي يكي از دوستان ما آخر نفهميديم ورتكس ها رو ميشه تغيير داد يا نه؟
البته در هنگام اجرا؟
البته من ورتكس رو نمي دونم چيه من منظورم همون سلول ها يا مثلث هاي سازندهي
يه شكل سه بعدي!!!
در زمن كسي ميدونه موتوري هست كه در هنگام بازي بتونه اين كارو بكونه