Contacts
صفحه اصلی پورتال | صفحه اصلی تالار | ثبت نام | اعضاء | گروه ها | جستجو | پرسش و پاسخ | فروشگاه الکترونیکی | خرید پستی بازی های کامپیوتری





صفحه اول انجمنها -> اصول اولیه در طراحی بازیهای کامپیوتری -> کالبد شکافي بازي
 

ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع ديدن موضوع قبلي :: ديدن موضوع بعدي
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


جمعه 14 ارديبهشت 1386 - 10:56
پاسخ بصورت نقل قول
آهان ! خوب حالا متوجه شدم . مثل بعضي وقتها كه دو نفر به هم مي رسند و براي رد شدن از كنار هم به مشكل برمي خورند ( به خاطر تشخيص اشتباه در مورد سمتي كه طرف مقابل مي خواد رد بشه ) .
اگه فكر مي كنه ادامه اش لازمه من هم هستم ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


جمعه 14 ارديبهشت 1386 - 11:33
پاسخ بصورت نقل قول
نه دیگه کلا هذفم همین یه نکته بود.

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


جمعه 14 ارديبهشت 1386 - 18:42
پاسخ بصورت نقل قول
سلام و ممنون از اینکه دارید این تاپیک رو گرم نگه می دارید .
ولی بد نیست راجع بازی دومی و بازی که بعدا قرار نقد بشه صحبت کنید

منظروم از بازی بعدی که قرار نقد بشه اینه که از اون لیست یکی رو انتخاب کنید

توی صفحه اول می تونید تصویر ذهنی من از هوش مصنوعی درایور رو ببینید .
"بر اساس گفته های شما دوستان"

_________________
تو هم مثل من تازه واردی؟
از اینجـــا شروع کن! <<<


www.Saeed-Shahriyari.ir
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 12:34
پاسخ بصورت نقل قول
خوب خودت چي؟
خودت نمي خواي اظهار نظر كني؟

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
iran_adventure
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: شنبه 4 آذر 1385
تعداد ارسالها: 2069
محل سكونت: تهران


شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 12:58
پاسخ بصورت نقل قول
_Akhtar,
نقل قول:

خوب خودت چي؟
خودت نمي خواي اظهار نظر كني؟


درضمن مطالب خيلي متنوع و اطلاعات من خيلي محدود ( محدود كه نه صفر هر چي مي گم چيزيه كه به ذهنم مي رسه ) يه مطلب رو شروع كن ...

_________________
Make something happen
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 20:00
پاسخ بصورت نقل قول
خيلي خيلي ببخشيد
من بدون برنامه ريزي اين مطالبو نوشتم و درج كردم

ولي نظر من اينه كه ، من يه برش سطحي بزنم ، بعد شما اعضا رو در بياريد
مراقب باشيد جايي نپاشه

Smile

خوشي بود
باشه من هم توي بحث ها شركت مي كنم
نشونش عكسيه كه توي صفحه اوله
Laughing
در مورد هوش مصنوعي درايور

ادامه بديد من هم هستم
الان دارم مطلب شماره 3 رو اماده مي كنم
ولي اگر بحثي باشه در خدمتم

Cool

مي تونيد براي شروع در مورد كد نمونه اي كه من گذاشتم بحث كنيد
چطوره ؟
.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
eta
مدیر سایت
مدیر سایت


تاريخ عضويت: 2 شنبه 27 تير 1384
تعداد ارسالها: 2153
محل سكونت: شاهين شهر


شنبه 15 ارديبهشت 1386 - 20:30
پاسخ بصورت نقل قول
در مورد عکسها :
دیگه اسم تصویر سوم رو نمیشه گذاشت هوش مصنوعی.
یه جورایی گاگولی مصنوعیه. بازیه تو کماست!!!!

_________________
تالار اصول ->صفحه ها، مقالات و تاپیکهای مفید

ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل
 

نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


5 شنبه 20 ارديبهشت 1386 - 11:44
پاسخ بصورت نقل قول
eta نوشته:
در مورد عکسها :
دیگه اسم تصویر سوم رو نمیشه گذاشت هوش مصنوعی.
یه جورایی گاگولی مصنوعیه. بازیه تو کماست!!!!


من هم قبول دارم ولی باید توجه داشت که این بازی مال خیلی وقت پیشه و اون موقع کسی انتظار زیادی نداشت

از مدیر سایت درخواست می کنم تا در بحث ما شرکت کنند
پاسخ به این درخواست محترمانه نشانه ی محبت شماست .
Wink

مطلب بعد شامل نکات مهم بازی Splinter Cell می باشد
نظرات شما دوستان عزیز باعث دلگرمی و بهتر شدن مطالب می شود
Arrow

تا بعد ، یا حق .
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

کالبد شکافی شماره 3
نويسنده
پيغام
_Akhtar
پیر بازی سازی
پیر بازی سازی


تاريخ عضويت: جمعه 10 فروردين 1386
تعداد ارسالها: 1212


1 شنبه 23 ارديبهشت 1386 - 21:17
پاسخ بصورت نقل قول
سلام .

این دفعه می خوام برم سراغ یه بازی که به نظر خودم بهترینه
بهترین از همه لحاظ
حالا با توضیحاتم بیشتر متوجه می شید

از این به بعد تصمیم دارم به نکات برجسته بازی ها بپردازم
چیز هایی که توی همه بازی ها مشترکه رو نمی گم تا هم وقت منو نگیره و هم وقت دیگران که می خوان راجع بهش بحث بکنن .

==================================================
کالبد شکافی شماره 3
نویسنده : خودم
نام بازی : Splinter Cell
من این بازی رو از شماره 3 به بعد دنبال کردم پس اطلاعاتم هم راجع به این دو نسخه آخریه
اطلاعات سازنده :
ناشر بازی : Ubisoft
نویسنده : تام کلنسی
... مهم نیست
سبک :
اکشن سوم شخص (فکر کنم)
طراحی بازی :
من چی بگم ، وقتی نویسنده یک کاری تام کلنسی باشه دیگه حرف زدن دربارش بیهودس
ولی میشه یه چیزای راجع به موتور گرافیکیش گفت
موتورش Unreal engine که فکر می کنم همه بچه های سایت باهاش آشنا باشن
اگر خواستید توضیح بیشتر بدم ، بگید (ولی بلد نیستم )
کنترلر :
کنترلر معمولی بازی های سوم شخص
دینامیک :
دینامیک جالبی داره ، از همه تکنیک ها استفاده کرده
مواردی که از دینامیک به کار رفته شده می شه دید زیاده ولی مهمترینشون فکر کنم پارچه باشه که بدون ایراد هم نیست ، به خاطر کم بودن Polygon ها ، پارچه توی بدن سم (نقش اول) فرو میره .
و در مراحلی هم شما باید پارچه رو ببرید ، که در این قسمت کنترل رو از بازیکن می گیره و شما فقط می تونید نگاه کنید که پارچه چه جوری بریده میشه یعنی میتونید دوربین رو بچرخونید .
که البته همین هم خودش خیلیه ، تبدیل شدن یک سطح یک تکه و سخت به سطح دو تیکه و دارای حرکت ارتجاعی ، اونم در طول زمان
(نه مثل Hitman که توی یک لحظه لباس می کرد تنش)
به نظر من کار مشکلیه ، حد اقلش اینه که امکان بروز خطا زیاده
چون همش باید توی موتور انجام بشه و real time نشون داده بشه
من بار ها سعی کردم توی بازیم یه پارچه داشته باشم که به صورت تصادفی حرکت کنه
ولی بجز یه پارچه که حرکتش از قبل ذخیره شده و همینطور تکرار می شه کار دیگه ای نتونستم بکنم !
شما می گید اشکال کار من تنبلیه یا ایراد فنی داره ؟
هوش مصنوعی :
این قسمت باشه به عهده دوستان متخصص
من دخالت نکنم بهتره
در همین حد میگم که خیلی جالب کار شده
دقت بالای هوش مصنوعی باعث میشه بازی بی مزه بشه ولی توی این بازی ...
یک هوش مصنوعی که توی تاریکی (وقتی لامپ ترکیده) دقت پایین داشته باشه یا اینکه دشمن بتونه میزو وارونه بکنه و بره پشتش مخفی بشه قبل از اینکه شروع کنه مثل دیونه ها شلیک کردن و اصلا خیالیش نباشه که جون اون کمتر از بازیکنه و خیلی کارهای دیگه که بر اساس قانون طبیعت برنامه ریزی شده ، جز نکات برجسته هوش مصنوعی این بازیه .

و خیلی نکات مهم دیگه که در یک موقعیت دیگه بهشون پرداخته خواهد شد .

به رسم همیشگی ، هر گونه کپی برداری از این مطلب به شرط ذکر منبع بلامانع است .
=================================================

تا کالبد شکافی بعدی و یه بازی توپ دیگه خدا نگهدار همگی .
______________________________________________
اینها هم عکسهای بازی Splinter Cell

این عکس ، ضعف قسمت دینامیک پارچه رو نشون می ده .
(حجم : 69 KB)
http://www.dropshots.com/zoomin.php?userid=283959&cdate=20070212&cimg=2

این عکس توسط دوربین مادون قرمز ، که یکی از امکانات جالب بازی Splinter Cell هست ، گرفته شده
(حجم : 153 KB)
http://www.dropshots.com/zoomin.php?userid=283959&cdate=20070212&cimg=1


اين نامه توسط _Akhtar در شنبه 29 ارديبهشت 1386 - 01:18 ويرايش شده است.
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي
 

نويسنده
پيغام
liantec
مدیر انجمن
مدیر انجمن


تاريخ عضويت: 1 شنبه 28 آبان 1385
تعداد ارسالها: 718
محل سكونت: تهران ، بوشهر


1 شنبه 23 ارديبهشت 1386 - 21:35
پاسخ بصورت نقل قول
_Akhtar,
اين بازي ها قديمي شده و بررسي اونا كاملا اشتباه هست.
اگه در مورد بازيهاي روز بحث بشه بهتره .
اگه وقت كنم يه بازي رو به قول شما كالبد شكافي ميكنم.

_________________
وبنوشت های احسان دهقانی
موتور جستجوگر میانبر
ارسال  بازگشت به بالا
ديدن مشخصات كاربر ارسال پيغام خصوصي ارسال ايميل نام كاربري در پيغامگير Yahoo
 

نمايش نامه هاي ارسال شده قبلي:   
ارسال يك موضوع جديد   پاسخ به يك موضوع    صفحه 3 از 8 تمام ساعات و تاريخها بر حسب 3.5+ ساعت گرينويچ مي باشد
برو به صفحه قبلي  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  بعدي


 
پرش به:  


شما نمي توانيد در اين انجمن نامه ارسال كنيد.
شما نمي توانيد به موضوعات اين انجمن پاسخ دهيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن ويرايش كنيد
شما نمي توانيد نامه هاي ارسالي خود را در اين انجمن حذف كنيد
شما نمي توانيد در نظر سنجي هاي اين انجمن شركت كنيد


unity3d

بازگردانی به فارسی : علی کسایی @ توسعه مجازی کادوس 2004-2011
Powered by phpBB © 2001, 2011 phpBB Group
| Home | عضويت | ليست اعضا | گروه هاي كاربران | جستجو | راهنماي اين انجمن | Log In |